Στόλισα νωρίς για τα Χριστούγεννα! Γιατί να πρέπει να απολογηθώ;

 

Στόλισα νωρίς για τα Χριστούγεννα! Γιατί να πρέπει να απολογηθώ;

Το παραδέχομαι! Είμαι από εκείνους που αρχίζουν να γιορτάζουν τα Χριστούγεννα από νωρίς (μη σας πω όλο το χρόνο). Από αρχές Σεπτέμβρη αρχίζει για μένα η αντίστροφη μέτρηση… Κάνω τεράστια υπομονή μέχρι την 28η Οκτωβρίου και μετά, με το που μπει ο Νοέμβρης, δεν με κρατάει τίποτα!

Εντάξει ξέρω πως οι γύρω μου, λένε διάφορα για μένα! Με αποκαλούν Ξωτικό των Χριστουγέννων, Γυναίκα του Αη Βασίλη και πάει λέγοντας. Αλλά να σας πω κάτι; Καθόλου δεν με νοιάζει και δεν επηρεάζομαι! Τα Χριστούγεννα είναι για μένα η πιο χαρούμενη περίοδος και δεν  θα συμβιβαζόμουν να στολίσω ούτε με μία μέρα λιγότερη.

Όμως ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τι σας ενοχλεί στη δική μου χαρά;

Ναι, απολαμβάνω τόσο να στολίζω για τα Χριστούγεννα και κάθε χρόνο ανυπομονώ να το κάνουμε με τα παιδιά μου. Μου φέρνει απίστευτη χαρά. Μου ξυπνά όμορφες αναμνήσεις. Με κάνει να ξαναβρίσκω τη χαμένη μου παιδικότητα! Μου ξυπνά κάτι απίστευτες παιδικές αναμνήσεις, με παραμονές Χριστουγέννων στο σπίτι της γιαγιάς και του παππού, να ψήνουμε κουλουράκια και σαλιάρια και να μετράμε αντίστροφα για να έρθει ο Αη Βασίλης. Και κάθε φορά να με παίρνει ο ύπνος κουρνιασμένη πριν προλάβω να τον δω!

Για να είμαι ειλικρινής, κάθε φορά που κοιτάω τα φωτάκια του δέντρου μας να αναβοσβήνουν, νιώθω κάτι ζεστό να μεγαλώνει μέσα μου – κάτι γεμάτο χαρά.

Κάποιοι από εμάς γεμίζουμε με χαρά δίνοντας μια γιορτινή ατμόσφαιρα στα πάντα. Αυτή η ατμόσφαιρα άλλωστε δεν θα έκανε και τον ίδιο τον κόσμο λίγο πιο όμορφο; Γιατί τα Χριστούγεννα ξυπνούν όλες μας τις αισθήσεις! Έχουν άρωμα και γεύση! Μπορείς να τα νιώσεις μέσα σου, αρκεί να αφήσεις την μαγεία των Χριστουγέννων να σε καλάβει!

Είναι η ευκαιρία μας να νιώσουμε και πάλι λίγο παιδιά, να κάνουμε όμορφες πράξεις, να  βρεθούμε με αγαπημένους ανθρώπους, να απολαύσουμε τη ζεστασιά και την θαλπωρή!

Για αυτό μην γκρινιάζεις και μην γίνεσαι Σκρουτζ. Νιώσε την μαγεία των Χριστουγέννων και άφησε την ψυχή σου ελεύθερη να πλημμυρίσει με αγάπη! Τα Χριστούγεννα ήρθαν νωρίς φέτος και θα παραμείνουν στην καρδιά μου όλο το χρόνο.

Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας στο facebook
για να ενημερώνεστε ή να μοιράζεστε μαζί μας τις δικές σας ιδέες και σκέψεις!

Διάβασε ακόμη: Πιο ευτυχισμένοι οι άνθρωποι που στολίζουν από νωρίς για τα Χριστούγεννα

Στόλισα νωρίς για τα Χριστούγεννα! Γιατί να πρέπει να απολογηθώ;

Διαβάσαμε: Θεοί του Ολύμπου – Εκδόσεις Κλειδάριθμος

image description

 

Διαβάσαμε: Θεοί του Ολύμπου – Εκδόσεις Κλειδάριθμος

Οι εκδόσεις Κλειδάριθμος μας χάρισαν αυτό το φθινόπωρο, το καλύτερο βιβλίο με διαφορά για τους Θεούς της Ελληνικής Μυθολογίας. Οι Θεοί του Ολύμπου, αποτελούν μια ευχάριστη έκπληξη για όλους τους μικρούς μαθητές που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με την Ελληνική μυθολογία  και όχι μόνο!

♥ Χάρισε μας ένα like 



Λίγα λόγια για το βιβλίο


Οι Θεοί του Ολύμπου σε ένα μοναδικό βιβλίο με εντυπωσιακές αναπαραστάσεις των θεών, εκπαιδευτικές δραστηριότητες και αρχαίες συνταγές για τα παιδιά.

Με εντυπωσιακή εικονογράφηση και γλαφυρή αφήγηση, οι δημιουργοί αυτού του βιβλίου συστήνουν στο νεαρό αναγνώστη τους θεούς του Ολύμπου, τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητές τους καθώς και τις μεταξύ τους σχέσεις. Μια ιδανική εισαγωγή στον κόσμο της αρχαίας Ελληνικής Μυθολογίας, για παιδιά άνω των 6 ετών.

Η εταιρεία Placebo Events δημιουργεί το μεγαλύτερο θεματικό πάρκο στην Ελλάδα και «ζωντανεύει» τους Θεούς του Ολύμπου. Από τις 4 Οκτωβρίου 2019 έως τις 15 Ιανουαρίου 2020, το θεματικό πάρκο θα βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη ενώ θα ακολουθήσει κι η Αθήνα. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, οι Θεοί του Ολύμπου παρουσιάζονται σε ένα χώρο 2100 τετραγωνικών μέτρων με επιβλητικά εκθέματα, 3D mapping, ξεναγήσεις και διαδραστικά acts για να μας ταξιδέψουν στην αρχαιότητα! Οι επισκέπτες θα περιπλανηθούν στις ζωές και τα βιώματα των θεών, ανακαλύπτοντας γνωστές και άγνωστες πτυχές των χαρακτήρων τους.

Αποτελεί το επίσημο βιβλίου του Θεματικού Πάρκου «Οι Θεοί του Ολύμπου», επιμελημένο από τον ιστορικό Θάνο Βερέμη.

Ο Θάνος Βερέμης (ιστορική επιμέλεια της έκδοσης) είναι ιστορικός και Πανεπιστημιακός.

Η Νάγια Δαλακούρα (κείμενα) είναι συγγραφέας και δραστηριοποιείται στον χώρο των μουσείων ως επιμελήτρια εκθέσεων και μουσειοπαιδαγωγός

Ο Θάνος Τσίλης (εικονογράφηση) είναι εικονογράφος και ιδρυτής και δημιουργικός διευθυντής του Studio Houndworx.

Αποκτήστε το εδώ σε προνομιακή τιμή!

Δείτε εδώ τις προτάσεις μας για παιδικά βιβλία!

Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας στο facebook

Η γνώμη μου ♥


Αν έχεις παιδιά στο Δημοτικό πρέπει σίγουρα να το πάρεις. Με καταπληκτική εικονογράφιση και υπέροχο κείμενο. Βρήκαμε εκπληκτικές τις αρχαίες συνταγές που μπορούν να κάνουν τα παιδιά ακόμα και μόνα τους. Επίσης, οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες που έχει είναι άκρως διασκεδαστικές!

Παρόλο που τα παιδιά μου είχαν ήδη διδαχτεί τους αρχαίους Θεούς, εντυπωσιάστηκαν με την αφήγηση και το διάβασαν σχεδόν απνευστί.

Αποτελεί σίγουρα το τέλειο βιβλίο για να εισάγετε στα παιδιά σας στον μαγευτικό κόσμο της ελληνικής μυθολογίας!

Μέχρι την επόμενη μας βιβλίο πρόταση σας γλυκοφιλώ!



Διαβάσαμε: Θεοί του Ολύμπου – Εκδόσεις Κλειδάριθμος

Η μαγεία να είσαι γονιός – Αυτό είναι το βιβλίο που πρέπει να έχουν δίπλα τους όλοι οι γονείς!

 

Η μαγεία να είσαι γονιός: Αυτό είναι το βιβλίο που πρέπει να έχουν δίπλα τους όλοι οι γονείς!

Μια σύγχρονη βίβλος για γονείς του 21ου αιώνα από την ψυχολόγο και οικογενειακή σύμβουλο Hedvig Montgomery «Οι καλοί γονείς δεν γεννιούνται, όμως οι περισσότεροι μπορούν να γίνουν καλοί και, σίγουρα, όλοι μπορούν να γίνουν καλύτεροι».

Μια εγκυκλοπαίδεια της παιδικής ηλικίας είναι η νέα σειρά της καταξιωμένης ψυχολόγου Hedvig Montgomery από τη Νορβηγία με ειδίκευση και πολύχρονη εμπειρία στην οικογενειακή συμβουλευτική, τη θεραπεία ζεύγους και την ψυχολογική υποστήριξη παιδιών και εφήβων, η οποία προσφέρει μια σανίδα σωτηρίας για τους γονείς που πασχίζουν να συμβαδίσουν με το παιδί τους. καθώς αυτό μεγαλώνει και αλλάζει. Η αρχή γίνεται με τα δύο πρώτα βιβλία της σειράς Η μαγεία να είσαι γονιός και Η εποχή των θαυμάτων σε μετάφραση Δέσπως Παπαγρηγοράκη.

Τα βιβλία της σειράς φιλοδοξούν να αποτελέσουν αναπόσπαστο εργαλείο στους γονείς του σήμερα και να προσφέρουν, με ξεκάθαρο και προσιτό τρόπο, μέσα από επτά βήματα κάθε φορά, μια βαθιά κατανόηση της παιδικής συμπεριφοράς. Σκοπός των βιβλίων δεν είναι να δημιουργήσει τους τέλειους γονείς, αλλά ασφαλείς, ανεξάρτητους και ευτυχισμένους ανθρώπους που να μπορούν να ενσωματωθούν αρμονικά στην κοινωνία.

♥ Χάρισε μας ένα like 

Ύστερα από είκοσι χρόνια εμπειρίας στην οικογενειακή συμβουλευτική, για ένα πράγμα είναι απολύτως σίγουρη η Hedvig Montgomery. Όλοι θέλουμε να είμαστε καλοί γονείς και όλοι θέλουμε το καλύτερο για τα παιδιά μας. Ωστόσο, κάνουμε λάθη. Δεν ξέρουμε πάντα ποιος είναι ο σωστός δρόμος και οι περισσότεροι έχουμε τις ίδιες απορίες και τις ίδιες ανησυχίες. Σκοπός της συγγραφέα είναι αυτά τα βιβλία να βοηθήσουν τους γονείς να ασκηθούν και να μάθουν να διατηρούν την ψυχραιμία που είναι απαραίτητη για τον έλεγχο δύσκολων καταστάσεων, οι οποίες σίγουρα θα προκύψουν.

Κανένας γονιός δεν είναι αλάνθαστος και η Hedvig Montgomery συνοψίζει ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη ανά ηλικιακή ομάδα. Μέσα από τη σειρά αυτή των βιβλίων, λέει η ψυχοθεραπεύτρια, σύμβουλος γονέων και συγγραφέας Χριστίνα Ρασιδάκη η οποία έχει επιμεληθεί και προλογίζει τα βιβλία, η συγγραφέας έρχεται με αγάπη για τα παιδιά, ανθρωπιά και κατανόηση για τους γονείς να δώσει σημαντικές οδηγίες και συμβουλές, που θα τους στηρίξουν στο μακρύ αυτό έργο ανατροφής και αλληλεπίδρασης που κρατά είκοσι και πλέον χρόνια.

Η μαγεία να είσαι γονιός


Επτά βήματα για να αναπτύξετε έναν υγιή και δυνατό δεσμό με το παιδί σας που θα κρατήσει για πάντα.

Ο εισαγωγικός τόμος της σειράς εξετάζει τον γονεϊκό ρόλο σε όλα τα στάδια ανάπτυξης του παιδιού, εστιάζοντας στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι γονείς και τις στρατηγικές που μπορούν να υιοθετήσουν ώστε να κατανοήσουν καλύτερα τη συμπεριφορά του παιδιού τους. Βοηθάει τους γονείς να ξεφύγουν από τις ενοχές και να αποδεχτούν ότι τα λάθη είναι αναπόφευκτα.

Το επτά απαραίτητα βήματα που προτείνει η συγγραφέας είναι:

  • Η ανάπτυξη του συναισθηματικού δεσμού ανάμεσα στο παιδί και τους γονείς
  • Η κατανόηση των συναισθημάτων του παιδιού και η σωστή αντίδραση του γονιού σε εκδηλώσεις έντονων συναισθημάτων
  • Η πολύτιμη ελευθερία που χρειάζονται τα παιδιά
  • Συμβουλές όταν όλα πάνε στραβά
  • Η σχέση των γονιών μετά την απόκτηση του παιδιού, πώς να σώσουν τη σχέση τους και την οικογένειά τους
  • Όρια και συνέπειες
  • Πώς να δουλεύουν οι ίδιοι οι γονείς με τον εαυτό τους

Αποκτήστε το εδώ σε προνομιακή τιμή!

Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας στο facebook

Η μπεστ σέλερ σειρά «Μεγαλώνοντας παιδιά βήμα βήμα», που αναμένεται μέχρι στιγμής να κυκλοφορήσει σε περισσότερες από 23 γλώσσες, περιλαμβάνει πέντε συνολικά τόμους και είναι ιδανική για ανθρώπους που ετοιμάζονται να αναλάβουν τον δύσκολο ρόλο του γονέα, καθώς θα τους συνοδεύσει στην ανατροφή του παιδιού τους από τις πρώτες ανάσες του μέχρι την εφηβεία του.

Βρείτε εδώ τον 2ο τόμο της σειράς : Η εποχή των θαυμάτων

Ετοιμάζονται οι τρεις επόμενοι τόμοι της σειράς:

  • Μαθαίνω τον κόσμο παίζοντας (2-6 ετών) – άνοιξη 2020
  • Συγκροτώντας ταυτότητα (6-12 ετών) – φθινόπωρο 2020
  • Εφηβεία: Η πορεία προς την ανεξαρτησία (από 13 ετών) – άνοιξη 2021

Δείτε  τις υπόλοιπες προτάσεις μας για ενήλικες εδώ!

Μέχρι την επόμενη μας βιβλίο πρόταση σας γλυκοφιλώ!

Αυτό είναι το βιβλίο που πρέπει να έχουν δίπλα τους όλοι οι γονείς!

Ενσυναίσθηση: Πώς θα βοηθήσουμε το παιδί να αποκτήσει αυτή την ικανότητα

 

Ενσυναίσθηση: Πώς θα βοηθήσουμε το παιδί να αποκτήσει αυτή την ικανότητα

Ποιες είναι οι βασικές προϋποθέσεις για να αποκτήσει ενσυναίσθηση το παιδί και πώς μπορούν να το βοηθήσουν οι γονείς

Πολλές φορές ο όρος ενσυναίσθηση μπορεί να δυσκολεύει στην κατανόηση του. Ίσως να ακούγεται γενικός ή να συγχέεται με τη συμπόνια και τη λύπηση. Συχνά οι γονείς πιστεύουν ότι ενσυναίσθηση σημαίνει να καλύπτουν την κάθε ανάγκη του παιδιού, προκειμένου να είναι χαρούμενο και να μην έρθει αντιμέτωπο με δύσκολα συναισθήματα. Στην πραγματικότητα όμως είναι κάτι αρκετά διαφορετικό.

Ενσυναίσθηση είναι η δυνατότητα του ατόμου να μπει στη θέση του άλλου και να αισθανθεί όπως εκείνος, να αισθανθεί δηλαδή πέρα από τα όρια του εαυτού του. Ενσυναίσθηση δε σημαίνει ότι οι δύο γίνονται ένας, αλλά χρειάζεται η διάκριση να είναι ξεκάθαρη και να μην αισθάνεται κανείς ότι «χάνει» τον εαυτό του. Αποτελεί ένα βασικό στοιχείο για την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης του παιδιού και τη δημιουργία υγιών και ευτυχισμένων διαπροσωπικών σχέσεων.

Πολύ συχνά οι γονείς αναρωτιούνται πως μπορούν οι ίδιοι να βοηθήσουν ώστε τα παιδιά τους να αποκτήσουν την ικανότητα της ενσυναίσθησης.

Μια βασική προϋπόθεση είναι το παιδί να είναι συναισθηματικά καλυμμένο. Να λαμβάνει από το περιβάλλον του την αγάπη και την ασφάλεια που χρειάζεται, για να μπορεί να εξερευνήσει τον εαυτό του και τα δικά του συναισθήματα. Η αγάπη και η φροντίδα που θα δώσει η οικογένεια στο παιδί, δε συνεπάγεται την δημιουργία ενός αποστειρωμένου από οποιοδήποτε αρνητικό συναίσθημα περιβάλλοντος.

Επομένως, η οικογένεια οφείλει να διδάξει στο παιδί πως θα ανταπεξέλθει ως προς και τα αρνητικά συναισθήματα, όχι μόνο τα θετικά. Χρειάζεται λοιπόν από μικρή ηλικία και στο βαθμό που αντιστοιχεί στην κάθε αναπτυξιακή φάση να ενισχύει την ικανότητα του παιδιού για επίλυση προβλημάτων που ανακύπτουν και μπορεί να του δημιουργήσουν και αρνητικά συναισθήματα και όχι να προσπαθεί να ωραιοποιήσει ή να αποσπάσει την προσοχή από αυτά.

Είναι πιο εύκολο να καταλάβεις κάποιον όταν εκφράζει το συναίσθημά του. Διευκολύνουμε λοιπόν, το παιδί να μιλήσει για το πώς αισθάνεται ρωτώντας το. Ο γονέας δίνει το χώρο στο συναίσθημα του παιδιού και δεν το κρύβει κάτω από το χαλί γιατί μπορεί να δυσκολεύει και τον ίδιο. Επίσης, είναι βοηθητικό ο γονιός να εξηγήσει πως μια συμπεριφορά μπορεί να επηρεάσει αυτόν που τη δέχεται ή ακόμα να μιλήσει για το πώς επηρεάζει τον ίδιο, και να μοιραστεί με το παιδί το δικό του συναίσθημα.

 

Αφορμή

Αφορμή για να ξεκινήσει ο γονιός μια τέτοια συζήτηση που θα μιλήσει για θετικές και αρνητικές συμπεριφορές μπορεί να είναι η χρήση παραδειγμάτων από την καθημερινότητα, όπως και μέσα από ένα βιβλίο, μια ταινία ακόμα και την τηλεόραση. Αυτό το ερέθισμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί όχι για να επικρίνει ή να επιβραβεύσει ο γονιός συμπεριφορές αλλά και για να συζητήσει πως το παιδί αντιλαμβάνεται συμπεριφορές μέσω μεταβατικών προσώπων και όχι τη στιγμή που το αφορά προσωπικά.

Το παιδί για να μπορέσει να μιλήσει για τα συναισθήματα του, αλλά και για να κατανοήσει τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές των ανθρώπων γύρω του χρειάζεται πρωτίστως να μπορεί να ονομάσει τα συναισθήματα. Ένας τρόπος είναι να λεκτικοποιήσει ο γονέας το συναίσθημα ή την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το παιδί. Για παράδειγμα, αν σε μια συναναστροφή μιλήσει με ευγένεια μπορεί ο γονιός να του πει ότι ήταν πολύ ευγενική αυτή η κίνησή του. ‘Η αν για παράδειγμα σταθεί υπεύθυνα σε μια περίσταση μπορεί ο γονιός να ονομάσει αυτή του την υπευθυνότητα. Αντίστοιχα ο γονιός έχει να ονομάσει και το φόβο ή το θυμό. Αν το παιδί είναι θυμωμένο κι αυτό εκφράζεται πετώντας πράγματα είναι σημαντικό εκείνη τη στιγμή να ονομαστεί ο θυμός που αισθάνεται.

Ο τρόπος που εκφράζονται οι γονείς

Ο τρόπος που οι γονείς εκφράζονται και αλληλεπιδρούν παίζει πολύ βασικό ρόλο στον τρόπο που θα επιλέξει και το παιδί να αντιμετωπίσει τα συναισθήματά του αλλά και τα συναισθήματα των άλλων. Για παράδειγμα, ένας γονιός ο οποίος δεν εκφράζει ποτέ το θυμό του και επιλέγει να τον κρύβει και να μην τον αναγνωρίζει, όταν το παιδί του θυμώνει τότε ίσως το θεωρεί ανεξήγητο και χωρίς λόγο και τιμωρεί το παιδί μάλιστα για το θυμό του αυτό, μαθαίνοντας το τελικά ότι ο θυμός είναι ένα συναίσθημα κακό που δεν πρέπει να βιώνει. Από την άλλη ένας γονιός που αναγνωρίζει ότι και ο ίδιος μπορεί να θυμώσει, όταν αυτό συμβεί δεν είναι καταστροφικό και μπορεί αυτό να το ονομάσει μπροστά στο παιδί του δίνει ένα παράδειγμα θετικό.

Διαβάστε ακόμη: Οι αργίες της σχολικής χρονιάς 2019-2020

Για να δούμε λοιπόν ένα παράδειγμα και πως ο γονιός θα λειτουργήσει ενσυναισθητικά ή όχι. Ας υποθέσουμε ότι η οικογένεια παίζει ένα επιτραπέζιο και η λήξη του παιχνιδιού βρίσκει το παιδί να κλαίει λόγω της ήττας του.
Στην πρώτη περίπτωση και λειτουργώντας κυρίως με οίκτο και όχι με ενσυναίσθηση, οι γονείς την επόμενη φορά που θα παίξουν με το παιδί θα το αφήσουν να κερδίσει προκειμένου να μη στεναχωρηθεί. Έτσι, καλύπτουν την ανάγκη εκείνη τη στιγμή, αλλά χάνουν την ευκαιρία να μεταδώσουν ένα σημαντικό μήνυμα στο παιδί.

Στη δεύτερη περίπτωση, οι γονείς ακούν προσεκτικά το παιδί, το ρωτούν πως νιώθει, του επιτρέπουν να ονομάσει το συναίσθημά του. Μοιράζονται μαζί του και δικά τους συναισθήματα σε αντίστοιχες περιστάσεις και του δίνουν το χώρο να στεναχωρηθεί, να θυμώσει, να απογοητευτεί και τελικά να το επεξεργαστεί και να έχει κέρδος.

Συνοψίζοντας σε μερικές βασικές οδηγίες για να λειτουργήσει κανείς με ενσυναίσθηση:

  • Άκου
  • Ρώτα
  • Μην αποσπάς
  • Μην επικρίνεις
  • Μην προσπαθείς να διορθώσεις ή να ωραιοποιήσεις

Γράφουν και αναλύουν οι επιστημονικοί συνεργάτες της Γραμμής 115 25 του Μαζί για το Παιδί



Ενσυναίσθηση: Πώς θα βοηθήσουμε το παιδί να αποκτήσει αυτή την ικανότητα

Τελικά στα σχολεία του 2020 ποια παιδιά προστατεύονται;

Happy kids at elementary school

Τελικά στα σχολεία του 2020 ποια παιδιά προστατεύονται;

Είμαι από εκείνους τους αιθεροβάμονες που είχα εμπιστοσύνη στην Ελληνική Παιδεία! Χα! Πόσο μα πόσο λάθος έκανα…

Στοιχηματίζω πως οι περισσότεροι από εσάς αφήνετε τα παιδιά σας στο σχολείο κάθε πρωί, και πάτε ήσυχοι στη δουλειά σας! Βέβαια υπάρχουν και κάποιοι λίγοι που έχουν μια μικρή ανησυχία μέσα τους, να μη συμβεί τίποτα άσχημο και αρκούνται στο Ο Θεός να τα έχει κατά νου…

Και υπάρχουμε και εμείς, σε ένα μικρό σχολείο κάπου στην Ελλάδα, που τα ετοιμάζουμε σαν να πηγαίνουν σε εμπόλεμη ζώνη! Όχι δεν είμαι υπερβολική! Η τάξη μας είναι ένα ναρκοπέδιο και η αυλή μας ένας χώρος με ελεύθερους σκοπευτές…

Πώς θα αισθανόσουν αν έστελνες τα παιδιά σου σε ένα τέτοιο σχολείο;



Πριν από λίγο καιρό ζήσαμε σαν τμήμα ένα αρκετά σοβαρό περιστατικό! Ένας συμμαθητής μας πήγε στο νοσοκομείο με σπασμένο χέρι, μύτη, αιμάτωμα στο μάτι και κατεβασμένη μούρη γενικά, από υπαιτιότητα (και όχι κατά λάθος, ούτε στο παιχνίδι) ενός άλλου συμμαθητή μας.

Τα φαινόμενα της βίας όμως συνεχίστηκαν καθημερινά από το ίδιο παιδάκι σχεδόν προς όλα τα παιδιά της τάξης μας… Την κόρη μου την έπιασε από το λαιμό, τον γιο μου του πέταξε ένα μολύβι και παραλίγο να του βγάλει το μάτι, σε άλλον ξερίζωσε μια τούφα από τα μαλλιά, ένα τρίτο τον χτύπησε πισώπλατα και γενικά είχαμε κρούσματα βίας και ενόχλησης στην ημερήσια διάταξη μας.

Τα υπόλοιπα παιδιά εμφανώς καταβεβλημένα και προβληματισμένα, περίμεναν πως ο συμμαθητής τους θα είχε  κάποια ποινή, συνέπεια, τιμωρία… Κάτι τέλος πάντων που θα τα γλίτωνε από το καθημερινό τους μαρτύριο…

Αλλά στην Ελλάδα του 2020 το σχολείο επιλέγει να στηρίζει το θύτη και όχι τα θύματα! Απίστευτο και όμως αληθινό! Δεν υπήρξε ούτε μια μέρα που να χάσει το σχολείο, έγιναν κάποιες συστάσεις βέβαια  και συνεχίζει φυσιολογικά να επιτελεί το καθημερινό έργο της βίας κατά των συμμαθητών του.

Η δασκάλα σηκώνει τα χεριά ψηλά, ο διευθυντής πολύ «λίγος’ για να εκτελέσει το καθήκον του, αν μπορεί κιόλας με το υπάρχον νομικό πλαίσιο και  οι γονείς σφυρίζουν κλέφτικα και αδιάφορα!

Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας στο facebook
για να ενημερώνεστε ή να μοιράζεστε μαζί μας τις δικές σας ιδέες και σκέψεις!

Διάβασε ακόμη: Αγαπητή μαμά… λυπάμαι που στο λέω αλλά έχεις βαθιά μεσάνυχτα!

Η αρμόδια πρωτοβάθμια διεύθυνση με ενημέρωσε πώς έκανε και 10 φορές παραπάνω από αυτό που προβλεπόταν, και μου τόνισε επανειλημμένα πώς είναι ένα παιδί 8 χρονών και δεν μπορούμε να το καταδικάσουμε!   Μου είπαν επίσης πώς ότι μέτρο και αν παρθεί θα έχει αποτελέσματα συν τω χρόνω, οπότε μέχρι τότε όπως καταλαβαίνετε ο συμμαθητής μας θα συνεχίσει να χτυπάει με τις ευλογίες και την ανοχή όλων μας!

Όμως και τα δικά μου παιδιά 8 χρονών είναι, και κινδυνεύουν συστηματικά, εφόσον δεν έχει ληφθεί κανένα μέτρο. Τα περισσότερα παιδιά στο τμήμα έχουν θέμα πια, ψυχολογικό κυρίως! Έχουν χάσει κάθε πίστη στους δασκάλους και στους γονείς ότι θα τα προστατεύσουν. «Γιατί να πάω στην κυρία αφού πάλι δεν θα γίνει τίποτα; Μαμά, πότε μας διώχνουν από το σχολείο άμα σκοτώσουμε κάποιον; Ο φίλος μου πήγε στο διευθυντή αλλά σιγά και να μην φοβήθηκε… εδώ τον τάδε που έκανε τόσα τίποτα δεν τον έκανε!» Αυτά και πολλά άλλα τέτοια ακούω καθημερινά και προσπαθώ να σώσω τα ασυμμάζευτα!

Και κάπως έτσι τα παιδιά μου ήταν τα πιο χαρούμενα παιδιά στο σχολείο, που δεν ήθελαν να χάσουν ούτε μια ώρα μάθημα, και ήταν οι καλύτεροι μαθητές ξεκίνησαν να μην θέλουν να πάνε, να μη διαβάζουν, να έχουν νεύρα και μελαγχολία καθημερινά!

Ο βίαιος συμμαθητής μας από θύτης έγινε θύμα! Γιατί στην Ελλάδα του 2020, με φουλ Ενσυναίσθηση και Παιδεία, αυτός που χτυπάει είναι ο αδύναμος, και πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να μην στοχοποιηθεί… Τα άλλα παιδιά που δέχονται καθημερινά τη βία και σακατεύονται ανεπανόρθωτα οι ψυχές τους, χάνοντας κάθε πίστη στους Θεσμούς, στη Διεύθυνση και στις Αρχές, απλά δεν υπάρχουν! Είναι παντελώς αόρατα! Είναι η εποχή που κουμάντο κάνουν οι λίγοι…

Και  αν έχεις και πρόβλημα καλύτερα να αλλάξεις    σχολείο στα παιδιά σου… Αφού δεν καταλαβαίνεις τίποτα από Ενσυναίσθηση και επιμένεις να στοχοποιείς το παιδάκι. Γιατί τι έκανε; Απλά χτυπάει τα άλλα… παιδί είναι; Μπορούμε να τα βάλουμε με ένα παιδί; Άσε που μπορεί να Έχει ΔΕΠΥ ή κάτι άλλο… Και τι που πήγε το άλλο στο νοσοκομείο; Δεν λες καλά που δεν σκοτώθηκε; Να τρέχουμε και να μην φτάνουμε; Του μιλήσαμε, κάναμε συστάσεις και το κακό περιορίστηκε! Απλά μόνο τα χτυπάει… Δεν τα στέλνει κιόλας στο νοσοκομείο!

Μια φορά έγινε και έφταιγε η κακιά η ώρα! Και εσείς τα βάζετε μαζί του και με τους καημένους τους γονείς του! Αν είναι δυνατόν! Τι τμήμα ένταξης μου τσαμπουνάς κυρά μου! Μια χαρά είναι το παιδί! Απλά λίγο ζωηρό! Θα μεγαλώσει και θα στρώσει… Εεεε τώρα αν έχουν πάει και 2-3 παιδάκια στο νοσοκομείο δεν έγινε και τίποτα! Αλλά δε φταίτε που θέλετε να το κάνετε θέμα, που δεν το συγκαλύπτετε και θέλετε να προστατεύσετε τα παιδιά σας! Που ακούστηκε να πηγαίνετε κόντρα στο ρεύμα της εποχής;

Τα συμπεράσματα δικά σας…

Τελικά στα σχολεία του 2020 ποια παιδιά προστατεύονται;

Πιο ευτυχισμένοι οι άνθρωποι που στολίζουν από νωρίς για τα Χριστούγεννα

 

Πιο ευτυχισμένοι οι άνθρωποι που στολίζουν από νωρίς για τα Χριστούγεννα

Επιτέλους έρευνες έρχονται να δικαιώσουν όσους στολίζουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο και το σπίτι τους από τις αρχές Νοεμβρίου ! Σύμφωνα με τους επιστήμονες, το να στολίζουμε νωρίτερα για τα Χριστούγεννα μπορεί να μας κάνει πιο χαρούμενους –οπότε μη νιώθετε καθόλου άσχημα, στα πειράγματα των φίλων σας!

Για την ακρίβεια, μήπως ήρθε η ώρα να στολίσουμε όλοι;

Ακολουθήστε μας στο Instagram και πάρτε μέρος καθημερινά σε διαγωνισμούς!

♥ Χάρισε μας ένα like 

«Σε έναν κόσμο γεμάτο άγχος και στρες, οι άνθρωποι αρέσκονται να έρχονται σε επαφή με πράγματα που τους κάνουν χαρούμενους. Oι χριστουγεννιάτικοι στολισμοί οπωσδήποτε ξυπνούν αυτά τα ισχυρά αισθήματα των παιδικών μας χρόνων», είπε χαρακτηριστικά ο ψυχαναλυτής Steve McKeown. Οι στολισμοί αποτελούν απλά μία άγκυρα ή ένα μονοπάτι προς όλα αυτά τα μαγικά συναισθήματα ενθουσιασμού των παιδικών μας χρόνων. Έτσι, στολίζοντας το σπίτι μας με όλα αυτά τα όμορφα χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά, απλά φέρνουμε στη ζωή μας αυτόν τον ενθουσιασμό μια ώρα αρχύτερα!» -δεν ακούγεται παράλογο.

Η ψυχοθεραπεύτρια Amy Molin συμφώνησε, εξηγώντας, ότι οι χριστουγεννιάτικοι στολισμοί μπορούν, έστω νοητά, να μας μεταφέρουν πίσω σε μία εποχή που τα πάντα ήταν πιο απλά. «Η νοσταλγία βοηθά στο να συνδέονται οι άνθρωποι με το προσωπικό παρελθόν τους, και αυτό τους βοηθά να κατανοούν καλύτερα την ταυτότητά τους. Για πολλούς, το να βάζουν στο σπίτι χριστουγεννιάτικα στολίδια νωρίς, είναι ένας τρόπος να επανασυνδεθούν με τα παιδικά τους χρόνια». Η ίδια λέει, επίσης, ότι η διαδικασία αυτή μπορεί ακόμα και να βοηθά αυτούς που έχουν χάσει κάποιον, να νιώσουν ότι έρχονται πιο κοντά του και προσθέτει «στολίζοντας νωρίτερα, μπορεί κανείς να νιώσει ότι συνδέεται με το αγαπημένο αυτό πρόσωπο.»

Διαβάστε ακόμη : Σε ποια ηλικία σταματούν τα παιδιά να πιστεύουν στον Αη Βασίλη;

Πιο ευτυχισμένοι οι άνθρωποι που στολίζουν από νωρίς για τα Χριστούγεννα



Ότι δεν σε πληγώνει σε κάνει πιο δυνατό;

Ότι δεν σε πληγώνει σε κάνει πιο δυνατό;

Γράφει ο Ψυχολόγος-Οικογενειακός Σύμβουλος Γιάννης Ξηντάρας (paidi-efivos.gr) 

Οι πληγές στις ιστορίες των ανθρώπων δεν είναι πάντα εύκολες. Ούτε καν συχνά! Είναι κάποιες πληγές τόσο βαθιά ριζωμένες στην ψυχή μας που νομίζουμε πως ποτέ δεν θα επουλωθούν. Πιστεύουμε πως πάντα θα είναι εκεί, να στέκουν ορθάνοιχτες, να μας πονάνε και να μας θυμίζουν το βαθύ τραύμα των αναμνήσεών μας, βαθιά ριζωμένο μέσα μας.

♥ Χάρισε μας ένα like 

Είναι κάποιες πληγές που δεν μας αφήνουν να προχωρήσουμε. Θες πες το τύψεις και ενοχές, θες πες το φόβο, αδυναμία, ανημποριά. Μας  κρατούν καθηλωμένους σε ένα ανεπανόρθωτο αίσθημα αβοηθησίας, μα αίσθηση ακινησίας, τελικά έναν ψυχικό βάλτο. Εκεί μέσα βουλιάζουμε στάσιμοι, σαν αμήχανα μπροστά στο τίποτα και ατενίζουμε (;) το μέλλον. Ποιο μέλλον; Ο χρόνος σταματά και παρόν, παρελθόν και μέλλον γίνονται ένα: Ένας χρόνος άχρονος…

Κι όμως αν μιλάω τόσο γλαφυρά για την ανθρώπινη αδυναμία, είναι γιατί έχω βαθιά πίστη στην αντίστροφή της. Μια πίστη στην ανθρώπινη δύναμη, την δύναμη της ψυχής μας (ότι κι αν σημαίνει αυτό: νους, πνεύμα, βιώματα, αναμνήσεις και εμπειρίες). Ότι δεν μας σκοτώνει μας κάνει πιο δυνατούς- αρκεί να το επιτρέψουμε. Σε ποιον; Στον εαυτό μας. Είμαστε οι μόνοι που μπορούμε να δώσουμε το Ο.κ., την εντολή για να ξαναπάρουμε μπρος. Να πάμε μπροστά, να πάμε παρακάτω. Να σπρώξουμε τον χρόνο απ’ το παρόν στο μέλλον, να (ξε)περάσουμε το παρελθόν.

Διαβάστε περισσότερα άρθρα του Γιάννη Ξηντάρα εδώ!

Όχι, εξελίσσομαι δεν σημαίνει ξεχνάω. Δεν το αφήνουν οι πληγές μας εξάλλου κάτι τέτοιο. Οι πληγές ακόμα κι αν κλείσουν αφήνουν πίσω τους ουλές, να μας θυμίζουν τον πόνο, την ήττα, την απώλεια… Εξελίσσομαι σημαίνει προχωράω, μαζεύω τα συντρίμμια μου, μαθαίνω απ’ τα λάθη μου, συγχωρώ τις αδυναμίες μου, πηγαίνω παρακάτω.

Εκεί θα βρω τον νέο μου εαυτό. Σοφότερο, δυνατότερο, εμπειρότερο ακόμη κι αν αυτό σημαίνει πιο τρωτός: Ο πόνος ίσως κάποτε να μειωθεί και να φύγει, αυτό που μένει είσαι Εσύ. Εσένα πρέπει να μην εγκαταλείψεις στο παρελθόν και τη λήθη.


Ο Γιάννης Ξηντάρας είναι Ψυχολόγος στο Περιστέρι, απόφοιτος Πανεπιστημίου Αθηνών και Strathclyde University. Μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων και της Ελληνικής Προσωποκεντρικής και Βιωματικής Εταιρείας. Επιστημονικός υπεύθυνος στο Κέντρο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης «Επαφή».



Ότι δεν σε πληγώνει σε κάνει πιο δυνατό;

 

Τελικά είναι τα αγόρια καλύτερα στα μαθηματικά από τα κορίτσια;

 

Τελικά είναι τα αγόρια καλύτερα στα μαθηματικά από τα κορίτσια;

Τελικά τα αγόρια είναι πιο ικανά στα μαθηματικά συγκριτικά με τα κορίτσια ή μήπως αυτή η άποψη δεν είναι παρά ένα στερεότυπο που επαναλαμβάνεται στην κοινωνία μας; Τι απαντούν οι επιστήμονες;

Το 1992 μια ομιλούσα κούκλα Μπάρμπι έλεγε τη φράση: «Τα μαθηματικά είναι δύσκολα». Όταν αυτό το παιχνίδι βγήκε στην αγορά συνάντησε έντονες αντιδράσεις, αλλά αυτή η υποβόσκουσα ιδέα επιμένει, προπαγανδίζοντας τον μύθο ότι οι γυναίκες δεν τα καταφέρνουν στην επιστήμη, την τεχνολογία, τη μηχανική και τα μαθηματικά λόγω βιολογικών ανεπαρκειών.

Η Δρ. Jessica Cantlon, από το Πανεπιστήμιο Carnegie Mellon της Πενσιλβάνια, διεύθυνε μια ερευνητική ομάδα η οποία εξέτασε την εγκεφαλική ανάπτυξη των αγοριών και των κοριτσιών με στόχο να καταρρίψει αυτόν τον μύθο.

Η έρευνά τους, που δημοσιεύτηκε στο Science of Learning, έδειξε ότι πράγματι δεν υπάρχουν διαφορές στην εγκεφαλική λειτουργία των αγοριών και τον κοριτσιών που να δικαιολογούν διαφορές στις μαθηματικές ικανότητες.

«Η επιστήμη δεν ευθυγραμμίζεται με τις λαϊκές αντιλήψεις», δήλωσε η Δρ. Cantlon και συνέχισε λέγοντας: «Παρατηρούμε ότι η εγκεφαλική λειτουργία των παιδιών είναι ίδια ανεξαρτήτως του φύλου τους, οπότε μπορούμε να ξανασκεφτούμε τις προσδοκίες που έχουμε για τα παιδιά που μπορούν να τα καταφέρουν στα μαθηματικά».

Η Δρ. Cantlon και η ομάδα της διεξήγαγε την πρώτη νευροαπεικονιστική έρευνα προκειμένου να εκτιμήσει τις βιολογικές διαφορές μεταξύ των δύο φύλων στις μαθηματικές ικανότητες. Συγκεκριμένα χρησιμοποίησαν τη μέθοδο της μαγνητικής τομογραφίας εγκεφάλου (MRI) σε 104 μικρά παιδιά (55 κορίτσια) τριών έως 10 ετών κατά την παρακολούθηση ενός εκπαιδευτικού βίντεο σχετικά με θέματα των μαθηματικών (π.χ. πρόσθεση, μέτρηση κ.ά.). Οι ερευνητές στη συνέχεια συνέκριναν τις απεικονίσεις των κοριτσιών και των αγοριών για τον εντοπισμό διαφορών. Συμπληρωματικά η ομάδα εξέτασε την ωριμότητα του εγκεφάλου συγκρίνοντας αυτές τις απεικονίσεις των παιδιών με τις αντίστοιχες μιας ομάδας ενηλίκων (63 ενήλικες από τους οποίους οι 25 ήταν γυναίκες), η οποία παρακολουθούσε το ίδιο βίντεο.

Δεν διαπιστώθηκαν διαφορές στην ανάπτυξη του εγκεφάλου μεταξύ των αγοριών και των κοριτσιών. Επίσης η εγκεφαλική ωριμότητα μεταξύ των δύο φύλων ήταν η ίδια όταν συγκρίθηκαν με την ομάδα των ενηλίκων. Οι μαθηματικές δεξιότητες μεταξύ των δύο φύλων ήταν ακριβώς οι ίδιες.

«Δεν είναι μόνο ότι τα κορίτσια και τα αγόρια χρησιμοποιούν με τον ίδιο τρόπο το τμήμα του εγκεφάλου που είναι υπεύθυνο για τις μαθηματικές δεξιότητες, αλλά οι ομοιότητες είναι εμφανείς στο σύνολο του εγκεφάλου», είπε η Alyssa Kersey, μεταδιδακτορική ερευνήτρια του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Σικάγο και επικεφαλής συντάκτρια της μελέτης.

«Πρόκειται για μια ακόμη ένδειξη ότι οι άνθρωποι είναι πιο πολύ ίδιοι μεταξύ τους παρά διαφορετικοί», δήλωσε η ίδια.

Οι ερευνητές επίσης συνέκριναν τα αποτελέσματα του Τεστ Πρώιμης Μαθηματικής Ικανότητας , που έχει ήδη σταθμιστεί σε παιδιά τριών έως οκτώ ετών, σε 97 συμμετέχοντες (50 κορίτσια) για να υπολογίσουν τον ρυθμό ανάπτυξης των μαθηματικών δεξιοτήτων. Δεν βρέθηκαν διαφορές που να σχετίζονται με το φύλο ή την ηλικία.

Η Δρ. Cantlon δήλωσε ότι πιστεύει πως η κοινωνία και η κουλτούρα πιθανότατα απομακρύνουν τα κορίτσια από τις επιστήμες που συνδέονται με τα μαθηματικά. Προηγούμενες μελέτες δείχνουν ότι οι οικογένειες περνούν περισσότερο χρόνο για να παίζουν με τα μικρά αγόρια παιχνίδια που σχετίζονται με τη χωρική αντίληψη. Επίσης, πολλοί δάσκαλοι ασχολούνται περισσότερο με τα αγόρια όταν διδάσκουν μαθηματικά, γεγονός που προβλέπει μεγαλύτερη επιτυχία των αγοριών σε αυτόν τον τομέα. Τελικά, τα παιδιά ίσως απλά ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των γονιών και των δασκάλων τους.

«Η τυπική διαδικασία της κοινωνικοποίησης μπορεί να αμβλύνει τις μικρές διαφορές μεταξύ αγοριών και κοριτσιών δημιουργώντας το φαινόμενο της χιονοστιβάδας στο πώς αντιμετωπίζουμε τις ικανότητές τους στα μαθηματικά», τόνισε η Δρ. Cantlon. (σύμφωνα με το φαινόμενο χιονοστιβάδας μόλις μια άποψη βρίσκει σύμφωνο ένα σημαντικό αριθμό ανθρώπων, η άποψη αυτή αρχίζει να εδραιώνεται και να επηρεάζει όλο και περισσότερα άτομα).

Η ίδια υπογράμμισε την ανάγκη διεξαγωγής περαιτέρω ερευνών στο πλαίσιο των οποίων τα παιδιά θα παρακολουθούνται για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα.

Τελικά είναι τα αγόρια καλύτερα στα μαθηματικά από τα κορίτσια;

Πηγή ΑΠΕ_ΜΠΕ

 

Γνωρίστε το Lagom: Η σουηδική τέχνη της ισορροπημένης ζωής

 

Γνωρίστε το Lagom: Η σουηδική τέχνη της ισορροπημένης ζωής

Μετά το Hygge και το Lykke, δύο βιβλία που πραγματικά αγαπήσαμε πολύ, τώρα οι εκδόσεις Μίνωας κυκλοφορούν το νέο βιβλίο της σειράς με τον τίτλο Lagom. Η αλήθεια είναι πώς το περίμενα με εξαιρετικό ενδιαφέρον και ευτυχώς δεν με απογοήτευσε. Τι θα πει όμως Lagom;

♥ Χάρισε μας ένα like 



Lagom


Το σουηδικό Lagom (προφέρεται «Λα-Γκομ») πρεσβεύει το αρχαιοελληνικό παν μέτρον άριστον. Στην ουσία η λέξη Lagom σημαίνει ούτε λιγότερο, ούτε περισσότερο, ακριβώς όσο πρέπει.

Το βιβλίο περιγράφει αναλυτικά όλες τις πτυχές της παραπάνω φιλοσοφίας και διδάσκει πως μπορείτε να εφαρμόσετε τις αρχές στην καθημερινή ζωή του σήμερα. Το Lagom είναι η μέθοδος που καθιστά την καθημερινότητα λιγότερο περίπλοκη, έχοντας ως στόχο τη δημιουργία μιας χαρούμενης και ισορροπημένης ζωής.

Η ζωή σύμφωνα με τη φιλοσοφία του lagom σημαίνει ότι:
✿ μειώνετε την αρνητική σας επίδραση στο περιβάλλον
✿ βελτιώνετε την ισορροπία ανάμεσα στην προσωπική
και στην επαγγελματική σας ζωή
✿ αφαιρείτε από το σπίτι σας περιττά αντικείμενα
✿ γίνεστε πιο συνειδητοποιημένοι καταναλωτές
✿ απολαμβάνετε διαλείμματα fika, που σας τονώνουν
και σας προσφέρουν αστείρευτη ενέργεια
✿ αποδέχεστε τον εαυτό σας και ζείτε αρμονικά με τους άλλους
✿ μαθαίνετε να καλλιεργείτε και να μαγειρεύετε
✿ απολαμβάνετε τη σωματική άσκηση στη φύση

Τι είναι λοιπόν αυτό το «Lagom» και τι προτείνει;

Όπως και με το Hygge (χουγκα) τη φιλοσοφία των Δανών σχετικά με την ευτυχία και συνοψίζεται στο να δίνεις αξία ακόμα και στις πιο απλές, καθημερινές σου στιγμές, δεν είναι εύκολο να δώσουμε έναν σαφή ορισμό σε λίγες λέξεις. Στην ουσία πρόκειται για μια νοοτροπία ζωής που στοχεύει στην ισορροπία και στην αρμονία. Σύμφωνα με αυτή, το κλειδί για όλα αυτά είναι το μέτρο. Δηλαδή να ζεις και να απολαμβάνεις «ούτε πολύ, ούτε λίγο». Με άλλα λόγια, να ζεις μέχρι εκεί που σε παίρνει. Χωρίς υπερβολές.

Πως μπορεί όμως να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο στην πράξη; 

Η φιλοσοφία του Lagom προτείνει να ζούμε σε χώρους χωρίς απλούς, χωρίς πληθωρικές διακοσμήσεις ή άχρηστα αντικείμενα που δεν χρησιμοποιούμε πια! (Ζήτω η εκκαθάριση!). Να τρώμε πλήρη γεύματα, αλλά να το κάνουμε συνειδητά! (δηλαδή, όχι μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή). Να απολαμβάνουμε τη ζωή, αλλά χωρίς να μετατρέπουμε τις επιθυμίες μας σε πάθη και να ριχνόμαστε μετά μανίας σε αυτά.

Αποκτήστε το εδώ σε προνομιακή τιμή!

Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας στο facebook

Το Lagom είναι η μέθοδος που καθιστά την καθημερινότητα λιγότερο περίπλοκη, έχοντας ως στόχο τη δημιουργία μιας χαρούμενης και ισορροπημένης ζωής. Η  μετάφραση του βιβλίου της Λίνεα Νταν είναι της Ελευθερίας Τσίτα.

Μέχρι την επόμενη μας βιβλίο πρόταση σας γλυκοφιλώ!

Γνωρίστε το Lagom: Η σουηδική τέχνη της ισορροπημένης ζωής

2ο Παιδικό & Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας

2ο Παιδικό & Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας

Η μεγάλη γιορτή του παιδικού και εφηβικού κινηματογράφου επιστρέφει, δυναμικά ακόμα πιο πλούσιο, πιο ενδιαφέρον και πιο διευρυμένο με μια διοργάνωση-γιορτή για όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους και με στόχο να προσφέρει διασκέδαση, δημιουργικότητα, επικοινωνία, συλλογικότητα και εκπαίδευση.

Με ταινίες πρώτης προβολής από όλο τον κόσμο, αφιερώματα και κινηματογραφικές εκπλήξεις. Η φετινή διοργάνωση περιλαμβάνει επίσης προβολές για σχολεία και για όλη την οικογένεια, ταινίες με ζωντανή μεταγλώττιση, καλεσμένους, συζητήσεις με δημιουργούς, εργαστήρια κινηματογράφου για παιδιά και εφήβους, διαδραστικά τεχνολογικά παιχνίδια και εκπαιδευτικές δραστηριότητες.

Το Φεστιβάλ ξεκινά με εκπαιδευτικές προβολές (18-22 Νοεμβρίου) και κορυφώνεται με ένα πρωτότυπο και απολαυστικό κινηματογραφικό πρόγραμμα για όλους (23-24 Νοεμβρίου).

Το Φεστιβάλ πραγματοποιείται στην Αίθουσα Δ. Μητρόπουλος, και στις Αίθουσες Συνεδρίων 1, 2



Το Παιδικό και Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας ιδρύθηκε για να υποστηρίξει και να προωθήσει την παγκόσμια δημιουργική κινηματογραφική παραγωγή για παιδιά, εφήβους και τις οικογένειές τους.

Στόχος του είναι να ψυχαγωγήσει και να συγκινήσει το νεανικό κοινό προσφέροντας ένα πλούσιο, διασκεδαστικό και ενδιαφέρον κινηματογραφικό πρόγραμμα.

Το Φεστιβάλ είναι ετήσιο και λαμβάνει χώρα στην αρχή του χειμώνα μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο κατά τη διάρκεια του οποίου καλούμε τις οικογένειες να εξερευνήσουν τον κόσμο χωρίς να χρειαστεί να φύγουν από την Αθήνα.

Ανακαλύψτε το πρόγραμμα του φετινού φεστιβάλ εδώ και αγοράστε τα εισιτήριά σας στο megaron.gr και στο danaoscinema.gr από την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου.

Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας στο facebook
για να ενημερώνεστε ή να μοιράζεστε μαζί μας τις δικές σας ιδέες και σκέψεις!



Πληροφορίες


Συμπαραγωγή

Παιδικό & Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας
Νeda Film
Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Eισιτήρια

210 7282333

http://www.megaron.gr

http://www.danaoscinema.gr

και σε όλα τα καταστήματα

Ομαδικά εισιτήρια
Για τις προβολές του Φεστιβάλ στην Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος (23 & 24.11) τα ομαδικά εισιτήρια ισχύουν για την αγορά 20 εισιτηρίων και άνω και θα παρέχεται έκπτωση 10% στο συνολικό κόστος

Πληροφορίες
www.megaron.gr

www.facebook.com/megaron.gr   

www.instagram.com/megaron_athens/

www.youtube.com/user/AthensConcertHall

twitter.com/MegaronAthens

plus.google.com/+MegaronGr

www.pinterest.com/megaronathens/

athicff.com/

http://www.danaoscinema.gr/

Διάβασε ακόμη: 5 νέες παιδικές ταινίες που ανυπομονούμε να δούμε



2ο Παιδικό & Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας