Πόσα κιλά μπορούμε να χάσουμε σε 1 μήνα;

50

Πόσα κιλά μπορούμε να χάσουμε σε 1 μήνα;

Σίγουρα όλοι έχουμε δοκιμάσει κάποια στιγμή δίαιτες που υπόσχονται γρήγορη απώλεια βάρους («χάστε 10 κιλά σε 4 εβδομάδες»). Ωστόσο αυτό που κατάλαβα είναι πως  επιβαρύνουν την υγεία μας και δεν μπορούν να εξασφαλίσουν αποτέλεσμα με διάρκεια. Έχετε αναρωτηθεί πόσα κιλά μπορείτε να χάσετε σε ένα μήνα; Τελικά αν ακολουθήσουμε ένα υγιεινό πρόγραμμα απώλειας βάρους, πόσα κιλά θα μπορούσαμε να χάσουμε σε 30 ημέρες;



Τα πάντα είναι θέμα αριθμών

 Η απώλεια 1 κιλού σωματικού λίπους ισοδυναμεί με περίπου 7.000 θερμίδες. Ως εκ τούτου, για να χάνετε 1 κιλό την εβδομάδα, πρέπει να προσλαμβάνετε 1.000 θερμίδες λιγότερες την ημέρα. Αυτό σημαίνει να μειώσετε τις θερμίδες που τρώτε, να αυξήσετε τις θερμίδες που καίτε κατά τη διάρκεια της προπόνησής σας ή πιθανότατα έναν συνδυασμό και των δύο μεθόδων. Άρα 1 μήνα μπορείτε να χάσετε 4-5 κιλά αν ακολουθήσετε ένα αρκετά αυστηρό πλάνο.

Η τεχνολογία με το μέρος μας

Αν θέλετε να χάσετε άμεσα βάρος εστιάζοντας στη διατροφή σας, ένας πρακτικός τρόπος να τα καταφέρετε είναι ο καθημερινός υπολογισμός των θερμίδων που προσλαμβάνετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια «έξυπνη εφαρμογή», κάποιο από τα πολλά apps που κυκλοφορούν. Η καταγραφή κάθε μπουκιάς που μπαίνει στο στόμα σας μπορεί να σας φανεί κουραστική, αλλά είναι ένας αποδεδειγμένος τρόπος να αποφύγετε τα παχυντικά σνακ και την υπερκατανάλωση τροφής.

Προσοχή! Σε καμία περίπτωση ο υπολογισμός θερμίδων δεν πρέπει να σας γίνει εμμονή, καθώς σημασία έχει κατά κύριο λόγο η ποιότητα των θερμίδων που καταναλώνετε και όχι αποκλειστικά ο αριθμός τους. Δείτε απλά τον υπολογισμό θερμίδων ως ένα χρήσιμο βοηθητικό εργαλείο για όταν θέλετε να χάσετε μερικά κιλά.

Ακολουθήστε μας στο Instagram και πάρτε μέρος καθημερινά σε διαγωνισμούς!

Πώς θα μειώσω 1000 θερμίδες

Σίγουρα η μείωση 1.000 θερμίδων ημερησίως μπορεί να φαίνεται τρομακτική, αλλά πιστέψτε με δεν είναι!  Αν σταματήσετε να τρώτε ψωμί, μπισκότα, βούτυρο, τηγανητές πατάτες, παγωτά και γλυκά, θα δείτε πως τελικά δεν είναι και τόσο δύσκολο να φτάσετε αυτό το νούμερο.

Σύμμαχος μας η γυμναστική

Μην ξεχνάτε άλλωστε, ότι η γυμναστική είναι ένας σημαντικός σύμμαχος στην προσπάθειά μας για αδυνάτισμα, Μας βοηθά να κάψουμε θερμίδες. Προσπαθήστε να γυμνάζεστε 5-6 ημέρες την εβδομάδα, έχοντας κατά νου ότι ο αριθμός των θερμίδων που καίτε καθορίζεται από το φύλο σας, το βάρος σας, την ταχύτητα και τη διάρκεια της άσκησης. Πολλοί άνθρωποι που γυμνάζονται τείνουν να υπερεκτιμούν τον αριθμό των θερμίδων που καίνε στις προπονήσεις τους, καταλήγοντας να τρώτε περισσότερο και τελικά να παχαίνουν. Επομένως, προσέξτε να μην καταναλώνετε περισσότερες θερμίδες από όσες πράγματι χρειάζεται ο οργανισμός σας.

Διάβασε ακόμη: Back to school: Πώς θα μπούμε πάλι σε πρόγραμμα

Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας στο facebook
για να ενημερώνεστε ή να μοιράζεστε μαζί μας τις δικές σας ιδέες και σκέψεις!



Φάε λιγότερο – κινήσου περισσότερο

Η αρχή «φάτε λιγότερο, κινηθείτε περισσότερο», μπορεί να ακούγεται σαν μια βαρετή συμβουλή, αλλά καλλιεργεί τη σωστότερη νοοτροπία. Τα προγράμματα διατροφής που υπόσχονται δραματική και άμεση απώλεια κιλών, θα σας αναγκάσουν να πιέσετε τον εαυτό σας περισσότερο από ό,τι θα έπρεπε σε μια προπόνηση ή να φάτε λιγότερο από όσο χρειάζεστε. Η Αμερικανική Ακαδημία Διατροφής και Διαιτολογίας συστήνει ότι οι γυναίκες δεν πρέπει ποτέ να καταναλώνουν λιγότερες από 1.200 θερμίδες την ημέρα και οι άνδρες δεν πρέπει να καταναλώνουν ποτέ λιγότερες από 1.800 θερμίδες την ημέρα.

Ακολουθήστε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, με υγιεινές επιλογές και τελικά θα δείτε πώς δεν είναι και τόσο εύκολο να φτάσουμε τον στόχο μας! Εξάλλου ο Σεπτέμβριος είναι ο ιδανικός  μήνας για να ξεκινήσουμε μια σωστή διατροφή.

Διαβάστε ακόμη:

5 τρικ για να πεις όχι στο τσιμπολόγημα



Πόσα κιλά μπορούμε να χάσουμε σε 1 μήνα;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.