Αρχική Good Life Inspiration 6 tips για να απογειώσετε την διάθεσή σας και να μπείτε σε...

6 tips για να απογειώσετε την διάθεσή σας και να μπείτε σε ανοιξιάτικο mood!

248

 

6 tips για να απογειώσετε την διάθεσή σας και να μπείτε σε ανοιξιάτικο mood!

Το άγχος, η κούραση, οι καθημερινές υποχρεώσεις στη δουλειά, η ατελείωτη λίστα με τις δουλειές που πρέπει να γίνουν στο σπίτι, οι οικογενειακές υποχρεώσεις, τα παιδιά και πολλά άλλα οδηγούν στο να μειώνεται η θετική μας διάθεση. Κάποια από τα συμπτώματα που παρουσιάζουμε είναι η μελαγχολία, οι ψυχολογικές μεταπτώσεις, η απουσία όρεξης για να κάνουμε οτιδήποτε, η απαισιοδοξία και η πνευματική κόπωση.

Μην στεναχωριέστε όμως, γιατί ευτυχώς η άνοιξη είναι η κατάλληλη περίοδος για να ξεπεράσουμε όλα όσα μας κουράζουν και μας απασχολούν! Εμείς σας προτείνουμε μερικά tips που θα δώσουν ένα boost στη διάθεσή σας και θα αισθανθείτε πιο χαλαροί και θετικοί στα σίγουρα!

♥ Χάρισε μας ένα like 

Ακολουθήστε μας στο Instagram και πάρτε μέρος καθημερινά σε διαγωνισμούς!

1. Άσκηση

Πολλές φορές είναι πραγματικά δύσκολο να βρείτε το σωστό κίνητρο αλλά και την όρεξη για να γυμναστείτε. Όμως η άσκηση εκτός από τα σωματικά οφέλη, ευνοεί και την ψυχολογία, καθώς αυξάνει τις ενδορφίνες, τη λεγόμενη ορμόνη της ευτυχίας.

Για να καταφέρετε όμως να λέτε «ναι» στη γυμναστική κάθε μέρα, μπορείτε αρχικά να βρείτε ένα γυμναστήριο δίπλα στο σπίτι ή τη δουλειά σας και έτσι δε θα σκέφτεστε ότι η απόσταση είναι το πρόβλημα και θα πηγαίνετε πριν ή αμέσως μετά το γραφείο. Με λίγα μόλις βήματα θα βρίσκεστε εκεί.

Αν παρόλα αυτά δεν προλαβαίνετε, μια καλή ιδέα είναι να κατεβάσετε workout apps στο κινητό σας -που είναι το απόλυτο trend- ή και να παρακολουθήσετε online sessions γυμναστικής στο YouTube, που θα σας βοηθήσουν να μπείτε εύκολα σε πρόγραμμα.

2. Βάλτε τη μουσική  στη ζωή σας

Κάτι που σίγουρα θα σας φτιάξει τη διάθεση είναι η αγαπημένη σας μουσική. Σίγουρα υπάρχουν τραγούδια που σας ξεσηκώνουν και σας κάνουν  να χορεύετε και να τραγουδάτε, ξεχνώντας καθημερινές έγνοιες. Μπορείτε λοιπόν να ετοιμάσετε μια playlist με όσα σας αρέσουν να ακούτε το τελευταίο διάστημα και να πατάτε το play κάθε μέρα, μόλις γυρνάτε στο σπίτι μετά τη δουλειά για να χαλαρώσετε ή και το πρωί όταν ξυπνάτε. Γρήγορα, θα αρχίσετε να νιώθετε καλύτερα και το στρες σταδιακά θα απομακρύνεται.

Extra tip: μπορείτε να παρακολουθήσετε dance lessons, για να διασκεδάζετε και ταυτόχρονα να γυμνάζεστε κιόλας! Έτσι συνδυάζεται αυτό το tip με το 1ο!

Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας στο facebook 
για να ενημερώνεστε ή να μοιράζεστε μαζί μας τις δικές σας ιδέες και σκέψεις!

3. Γίνετε πρωινός τύπος

Δοκιμάστε να ξυπνάτε νωρίς κάθε πρωί, και σίγουρα καταλαβαίνετε πόσο ωραίο είναι. Θα δείτε πως με αυτόν τον τρόπο έχετε όλη τη μέρα μπροστά σας για να προλάβετε όσα θέλετε δίχως άγχος. Φάτε ένα χορταστικό υγιεινό πρωινό, απολαύστε μια κούπα ζεστού καφέ και βγείτε έξω για μια βόλτα στη φύση. Αμέσως θα γεμίσετε με χαρά και όρεξη για να αντιμετωπίσετε ό,τι βρεθεί μπροστά σας.

4. Ξεκινήστε υγιεινή διατροφή

Είναι πλέον αποδεδειγμένο πως όσοι τρώνε υγιεινά εμφανίζουν λιγότερα συμπτώματα κατάθλιψης. Από αυτό, λοιπόν, καταλαβαίνετε τι μπορούν να κάνουν οι σωστές τροφές για τη διάθεση και την ψυχική σας υγεία. Προσπαθήστε να μειώσετε στο ελάχιστο το junk food και τα γλυκά και βάλτε στη ζωή σας την υγιεινή διατροφή! Συνδυάστε τα παραπάνω με τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό κάθε μέρα και δείτε το σώμα σας και τη διάθεσή σας να αλλάζουν!

4. Βρεθείτε με φίλους

Συνήθως λόγω της πολλής δουλειάς  και των υποχρεώσεων,  κουράζεστε και γίνεστε σπιτόγατοι, αποφεύγοντας να βγείτε και πάρα πολύ έξω. Ωστόσο, η συναναστροφή με τους φίλους και την οικογένειά σας πραγματικά μπορεί να σας κάνει να αισθανθείτε καλύτερα, να σας δώσει δύναμη για να συνεχίσετε, να σας εμπνεύσει και να σας υπενθυμίσει πως δεν είστε μόνοι σας, αλλά έχετε άτομα στο περιβάλλον σας που σας στηρίζουν.

6. Αποδράστε

Μια ακόμη λύση για να αντιμετωπίσετε την εποχιακή κατάθλιψη είναι να οργανώνετε μίνι εξορμήσεις σε κοντινούς προορισμούς. Είναι ευκαιρία τώρα που ο καιρός ανοίγει, ενώ θα σας αποτρέψουν από το πέσετε στην παγίδα της ρουτίνας. Αφιερώστε τα σαββατοκύριακά σας σε αυτόν τον σκοπό. Επίσης, μπορείτε να μαζέψετε την παρέα σας και να πάτε για ένα πικ-νικ στη φύση ακόμα και σε κάποιο πάρκο της πόλης, που ούτως ή άλλως η επαφή σας με αυτή θα σας ηρεμήσει.

6 tips για να απογειώσετε την διάθεσή σας και να μπείτε σε ανοιξιάτικο mood!



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Read previous post:
Διαβάσαμε: Το Πριγκιπότο από τις εκδόσεις Ψυχογιός

Διαβάσαμε: Το Πριγκιπότο από τις εκδόσεις Ψυχογιός «Το Πριγκιπότο» έφτασε πριν λίγες μέρες στα χέρια μου και είναι το νέο...

Close