Τρόποι να διατηρήσετε το δέρμα σας υγιές και νεανικό – Vol 2

502



Τρόποι να διατηρήσετε το δέρμα σας υγιές και νεανικό – Vol 2

Γράφει η beauty editor ,  Μαρία από My Happiness Project

Δεν θα ήταν υπέροχο το δέρμα μας να παρέμενε υγιές και νεανικό, το ίδιο με αυτό που είχαμε και στα 20? Να μην χρειάζεται να ανησυχούμε για τις ρυτίδες, την χαμένη ελαστικότητα, την φωτογήρανση, να ήταν όλα άγνωστες λέξεις…

Στην πραγματικότητα δεν γίνεται (εκτός και αν υπάρχει κάπου κρυμμένο ένα μαγικό ραβδάκι) και κάπου εκεί μετά τα 35, αρχίζουμε να συνειδητοποιούμε ότι η ανέμελη/minimal ζωή που κάναμε στα 20 θα μας κοστίσει (στο δέρμα μας τουλάχιστον) λίγο παραπάνω από ότι περιμέναμε.

Λοιπόν, τα δεδομένα μπορούν να αλλάξουν, αρκεί να επαναπροσδιορίσετε την ρουτίνα φροντίδα του δέρματός σας και υιοθετώντας κάποια νέα στοιχεία στην καθημερινότητά σας.

 

♥ Χάρισε μας ένα like 

Τρόποι να διατηρήσετε το δέρμα σας υγιές:

Δες εδώ το πρώτο μέρος του άρθρου πώς να διατηρήσετε το δέρμα σας υγιές και νεανικό!

Μάσκες προσώπου

Η χρήση της μάσκας τουλάχιστον μια φορά την βδομάδα ενισχύει την λάμψη, την καλή ενυδάτωση τον καθαρισμό των πόρων και την σύσφιξη του δέρματος. Υπάρχουν μάσκες για κάθε τύπο δέρματος, για κάθε είδος προβλήματος ακόμα για ρυτίδες ή και χαλάρωση. Επιλέξτε τα σημεία που θέλετε να βοηθήσετε στο πρόσωπό σας και εφαρμόστε τουλάχιστον 1-2 φορές την εβδομάδα!

Κάπνισμα

Γνωρίζουμε όλοι τις επιπτώσεις του τσιγάρου στον οργανισμό μας.

Φροντίδα χεριών

Εκτός από τα μάτια και το λαιμό, ένα άλλο σημείο του σώματος μας που προδίδει την ηλικία μας είναι τα χέρια. Αντιθέτως με το πρόσωπο και το λαιμό που χαίρουν όλης της περιποίησης που απαιτείται για να διατηρηθούν όσο πιο νεανικά γίνεται, τα χέρια είναι εντελώς παραμελημένα. Λόγω της έκθεσης καθημερινά σε όλες τις σκόνες, τους τραυματισμούς,  τα απορρυπαντικά κλπ τα χέρια πρέπει να ενυδατώνονται συχνά με χρήση προϊόντων αναζωογόνησης και επιδιόρθωσης. Η χρήση ελαίων είναι εξίσου ιδανική ιδιαίτερα όταν γίνεται και ένα ελαφρύ μασάζ κατά την εφαρμογή τους. Κάτι πολύ σημαντικό που ξεχνάμε να βάζουμε στα χέρια επίσης, είναι το αντηλιακό!

Δες εδώ πώς γίνεται η σωστή προετοιμασία πριν το μακιγιάζ!

Κρέμα για την περιοχή του λαιμού

Μην χρησιμοποιείται την κρέμα του προσώπου ή των ματιών για την περιοχή του λαιμού. Είναι σημείο που έχει άλλες ανάγκες περιποίησης και γιαυτό πρέπει να βάζετε το ανάλογο προιόν. Βασικά να βάζετε κρέμα στο λαιμό! Απαραίτητο!

Απολέπιση

Η απολέπιση απομακρύνει τα νεκρά κύτταρα και κάνει το δέρμα μας πιο μαλακό, νεότερο και πιο υγιές! Εξουδετερώνει τις κηλίδες της ηλικίας, μειώνει τους πόρους και τις επιφανειακές ουλές. Κάνει τις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες να είναι λιγότερο ορατές. Επιτρέπει την καλύτερη απορρόφηση των ενυδατικών, αντιοξειδωτικών και ενισχυτικών ορών του κολλαγόνου. Βοηθάει στην καλύτερη ενυδάτωση του δέρματος διότι καθαρίζει το δέρμα από νεκρά κύτταρα και φραγμένους πόρους ώστε να μπορούν όλα τα προϊόντα περιποίησης (κρέμες, serum, έλαια) να εισχωρήσουν σε βάθος.

Ύπνος

Το σώμα μας έχει ανάγκη να κλείσει τους διακόπτες και  να μείνει εκτός οποιασδήποτε δραστηριότητας για 8 ώρες(τουλάχιστον). Με τον ποιοτικό ύπνο έχουμε καλύτερη μνήμη, περισσότερη ενέργεια, ευεξία, καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου, είμαστε πιο δραστήριοι, δεν αρρωσταίνουμε συχνά. Πως επιτυγχάνουμε ένα καλό ύπνο: διαβάζουμε ένα βιβλίο πριν κοιμηθούμε ή κάνουμε ένα χαλαρωτικό μπάνιο, δεν αφήνουμε φως ανοιχτό στο δωμάτιο και δεν έχουμε δίπλα μας laptop ή κινητό τηλέφωνο.

Διαβάστε ακόμα: 5 αλλαγές που εντοπίζουμε στο πρόσωπό μας μετά τα 40!

Συμπληρώματα διατροφής & Ωμέγα 3

Ονομάζονται συμπληρώματα γιατί ουσιαστικά καλύπτουν τα κενά που αφήνουμε στον οργανισμό μας από την μη ολοκληρωμένη ποσότητα θρεπτικών συστατικών. Τα συμπληρώματα διατροφής έχουν σαν στόχο την βελτίωση της υγείας μας. Ενισχύουν το ανοποιητικό μας σύστημα, την αντοχή μας και την ενέργεια μας.

Σε περίπτωση συγκεκριμένων διατροφικών συνηθειών καλύπτουν θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες που δεν λαμβάνονται μέσω της διατροφής. Μετά την εμμηνόπαυση ή σε προεμμηνοπαυσιακό στάδιο τα συμπληρώματα που περιέχουν βιταμίνες Β, D, A και Ε βοηθούν στην διαχείριση κάποιων συμπτωμάτων. Τα ωμέγα 3, είναι τα λιπαρά που βοηθούν την καρδιά μας, την αρτηριακή πίεση, τα επίπεδα χοληστερόλης αλλά παίζουν σημαντικό ρόλο στην πρόωρη γήρανση, τα, την τριχόπτωση, την ξηροδερμία και ενισχύουν την ενυδάτωση του δέρματος και τα νύχια γίνονται πιο ανθεκτικά!

Δες εδώ για μυστικά μακιγιάζ για να φαίνεστε νεότερη!

Την αγαπημένη μας Beauty Editor Μαρία , μπορείτε να την βρείτε και στο προσωπικό της blog  : My happiness project

Τρόποι να διατηρήσετε το δέρμα σας υγιές και νεανικό – Vol 2



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.