Αρχική Agenda Athens Life Είδαμε: Έγκλημα στο Όριεντ Εξπρές – Θέατρο Δανδουλάκη

Είδαμε: Έγκλημα στο Όριεντ Εξπρές – Θέατρο Δανδουλάκη

513



Είδαμε: Έγκλημα στο Όριεντ Εξπρές – Θέατρο Δανδουλάκη

Το γνωστό αστυνομικό μυθιστόρημα της Αγκάθα Κρίστι, «Έγκλημα στο OrientExpress», στην θεατρική απόδοση από τον Ken Ludwig, παρουσιάζεται στο θέατρο «Κάτια Δανδουλάκη».

Έντεκα πρωταγωνιστές υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Αντώνη Καλογρίδη επιβιβάζονται στο τρένο και οι θεατές θα πρέπει να λύσουν το μυστήριο για το «Έγκλημα στο Orient Express» στην σκηνή του θεάτρου «Κάτια Δανδουλάκη».

Χάρισε μας ένα like 

Ακολουθήστε μας στο Instagram και πάρτε μέρος καθημερινά σε διαγωνισμούς!

Η υπόθεση του έργου


Ο διάσημος ντετέκτιβ  Ηρακλής Πουαρό βρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη για διακοπές,  έπειτα από μια αποστολή που είχε αναλάβει. Λαμβάνει όμως ένα τηλεγράφημα στο ξενοδοχείο όπου καταλύει, που τον αναγκάζει να φύγει για το Λονδίνο. Προσπαθεί να κλείσει μια θέση στο Οριάν Εξπρές  που αναχωρεί μερικές ώρες αργότερα, αλλά το τραίνο είναι γεμάτο. Ωστόσο με την βοήθεια του συμπατριώτη του, κύριου Μπουκ και διευθυντή της εταιρείας του Οριάν Εξπρές, βρίσκει μια κουκέτα. Λίγο μετά την αναχώρηση, ο Πουαρό γνωρίζεται με έναν Αμερικανό επιχειρηματία, τον  Ράτσετ, ο οποίος αναγνωρίζοντας τον ντετέκτιβ, του ζητά να τον προσλάβει σαν υπεύθυνο για την ασφάλειά του, αλλά ο Πουαρό, αρνείται.

Το επόμενο πρωί και ενώ το τραίνο είναι ακινητοποιημένο έξω από την πόλη Βίνκοβτς, λόγω σφοδρής χιονόπτωσης, ο Πουαρό ειδοποιείται ότι ο Ράτσετ είναι νεκρός. Ο κύριος Μπουκ ζητά από τον Πουαρό να ερευνήσει την δολοφονία, έτσι ώστε μόλις φτάσουν στο Βίνκοβιτς, να παραδώσουν τον ένοχο στις αρχές.  Κατά τη διάρκεια της έρευνας, ο Πουαρό, ανακαλύπτει ένα μισοκαμμένο σημείωμα, που γράφει θυμήσου την Νταίζη Άρμστρονγκ– το οποίο στην ουσία είναι και το κλειδί της υπόθεσης.

Ο Πουαρό θυμάται την υπόθεση της απαγωγής και δολοφονίας της μικρής Νταίζης Άρμστρονγκ,  μια υπόθεση που είχε συγκλονίσει την κοινή γνώμη. Εγκέφαλος της σπείρας ήταν ο Κασέτι, ο οποίος διέφυγε της σύλληψης και εξαφανίστηκε από την Αμερική μαζί με τα λύτρα. Ο Πουαρό συσχετίζει τον Ράτσετ με τον Κασέτι, και φτάνει στο συμπέρασμα ότι κάποιος τον δολοφόνησε για να τον εκδικηθεί για την “υπόθεση Άρμστρονγκ”. Έτσι, αρχίζει να ανακρίνει όλους τους επιβαίνοντες στο βαγόνι και  ανακαλύπτει ότι όλοι τους είναι ύποπτοι για την δολοφονία του Ράτσετ.

Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας στο facebook 
για να ενημερώνεστε ή να μοιράζεστε μαζί μας τις δικές σας ιδέες και σκέψεις!

Η γνώμη μου


Η αυλαία ανοίγει και το σκηνικό σε μεταφέρει ακριβώς στην εποχή και το σημείο που διαδραματίζεται η ιστορία. Οι χαρακτήρες κρύβουν μυστήριο. Φαινομενικά όλοι φαίνονται πως δεν έχουν καμία σχέση με τον παράξενο θάνατο.  Όμως, καθώς ο χρόνος περνά και τα γεγονότα έρχονται στην επιφάνεια διαπιστώνουμε πως τελικά δεν είναι κανένας τους τόσο αθώος.

Η παράσταση στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη εντυπωσιάζει καταρχήν με τα υπέροχα κοστούμια της Ιωάννα Τσάμη και τα πλούσια σκηνικά  του Γιώργου Γαβαλά και της  Μαίρης Τσαγκάρη. Όλα λειτουργούσαν υπέροχα με τη σκηνή, κάνοντας μας να νιώθουμε πως βρισκόμασταν πράγματι σε ένα εν κινήσει τραίνο. Ο τρόπος που διαχώριζαν τις καμπίνες των επιβατών από τον διάδρομο, μας εντυπωσίασε και αποτέλεσε την καλύτερη δυνατή εκμετάλλευση χώρου που θα μπορούσε να υπάρξει. Οι ατμοσφαιρικοί οι φωτισμοί του Λευτέρη Παυλόπουλου βοηθούσαν εξαιρετικά στην κορύφωση του έργου.

Δραματουργικά μιλάμε για ένα πασίγνωστο έργο με γοητευτική πλοκή και ανατροπές. Η σκηνοθεσία του Αντώνη Καλογρίδη ήταν έξυπνη και ευρηματική. Χαρακτηριστικά θα αναφέρω την εξαιρετική σκηνή με τα μαχαίρια, που υπήρξε ένα έξυπνο, καθηλωτικό εύρημα.

Οι πρωταγωνιστές, όλοι μεγάλα ονόματα της σκηνής, βάζουν τα δυνατά τους και δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους. Χωρίς αυτό να είναι πάντα αρκετό, δυστυχώς.  Το έργο χάνει κάπως στην αγωνία που θεωρητικά διακατέχει το θεατή, όταν παρακολουθεί ένα αστυνομικό έργο. Λείπει το σασπένς για τη συνέχεια και η περιέργεια για τη λύση του εγκλήματος.

Συνολικά αποτιμώντας την παράσταση θα της έβαζα θετικό πρόσημο, αν και υπήρξαν στοιχεία που δεν με κάλυψαν απόλυτα. 

Ταυτότητα παράστασης


Σκηνοθεσία: Αντώνης Καλογρίδης
Απόδοση: Ολυμπία Σκορδίλη
Σκηνικά: Γιώργος ΓαβαλάςΜαίρη Τσαγκάρη
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Μουσική: Αντώνης Παπακωνσταντίνου
Παραγωγή: Θεατρικές Επιχειρήσεις Τάγαρη

Παίζουν:

Κάτια ΔανδουλάκηΔάνης ΚατρανίδηςΑντώνης ΚαφετζόπουλοςΤάσος ΧαλκιάςΤαμίλα ΚουλίεβαΤάνια ΤρύπηΤάκης ΠαπαματθαίουΛένα ΔροσάκηΆγγελος Μπούρας, Λευτέρης Ζαμπετάκης και η Όλγα Πολίτου

 

Πληροφορίες


Χώρος: «Κάτια Δανδουλάκη»
Αγ. Μελετίου 61Α, Κυψέλη
Τηλ.: 2108640414

Παραστάσεις: Πέμπτη: 8 μ.μ, Παρασκευή: 9 μ.μ, Σάββατο, Κυριακή: 6 μ.μ./9 μ.μ., Τετάρτη: 7.30 μ.μ.

Είδαμε: Έγκλημα στο Όριεντ Εξπρές – Θέατρο Δανδουλάκη



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Read previous post:
Πώς κατάφερα να χάσω 5 κιλά σε μία μόνο εβδομάδα!

Πώς κατάφερα να χάσω 5 κιλά σε μία μόνο εβδομάδα! Όσοι με παρακολουθείτε στο Instagram, ξέρετε πώς έχω προσπαθήσει πάρα...

Close