5 τρικ για να πεις όχι στο τσιμπολόγημα

605

5 τρικ για να πεις όχι στο τσιμπολόγημα

Ξέρεις ποιος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της δίαιτας; Μα φυσικά τα μικρά τσιμπολογήματα, που ξεκινούν από μια μπουκίτσα παραπάνω από αυτό που συστήνει ο διατροφολόγος και συνήθως καταλήγουν σε μίνι επιδρομές στο ψυγείο. Είναι κάτι που δυστυχώς το κάνουμε οι περισσότεροι και είναι η Νο1 αιτία για να χαλάσει η διαίτα μας!

Σου έχω όμως καλά νέα! Σύμφωνα με τους ειδικούς, υπάρχουν τρόποι να σταματήσεις αυτές τις επικίνδυνες λιγούρες και είναι πολύ απλοί!

♥ Χάρισε μας ένα like 

Νερό, ο Νο1 σύμμαχος σου
Πολύ συχνά μπερδεύουμε την πείνα με τη δίψα, με αποτέλεσμα να τρώμε λίγο ή και πολύ παραπάνω, ενώ στην πραγματικά αυτό που χρειαζόμαστε είναι απλώς ένα ποτήρι νερό. Αυτό δεν είναι περίεργο, μιας και η πείνα συνδέεται άμεσα με την ενυδάτωση, δηλαδή όταν αφυδατώνεται ο οργανισμός κουράζεται πιο εύκολα και ζητάει περισσότερη τροφή. Το μυστικό, λοιπόν, είναι να κρατάς πάντα ενυδατωμένο τον οργανισμό σου. Για αυτό την επόμενη δορά που θα πεινάσεις πιες πρώτα ένα ποτήρι νερό.



Ένα αβγό την ημέρα…τα κιλά τα κάνει πέρα
Το αβγό, που είναι μια τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες, σε κρατάει χορτάτο για πολύ ώρα. Μπορείς λοιπόν να την προσθέτεις άφοβα σε κάποιο από τα γεύματα της μέρας, από το πρωινό και το μεσημεριανό ή το βραδινό, μέχρι τα ενδιάμεσα σνακ. Σε περίπτωση που έχεις κάποιο πρόβλημα υγείας (χοληστερίνη), προτίμησε το ασπράδι.

Σταμάτα να τρως στο πόδι και φτιάξε ατμόσφαιρα!
Θέλεις να φας λιγότερο και να απολαύσεις περισσότερο το γεύμα σου; Τότε πρέπει απλά να χαμηλώσεις το φωτισμό και να βάλεις χαλαρωτική μουσική. Σύμφωνα με ομάδα Αμερικανών ειδικών του Πανεπιστημίου Κορνέλ της Νέας Υόρκης, αυτό είναι το μυστικό για να καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες. Αν ανάψεις και μερικά αρωματικά κεριά “γλυκά” αρώματα, όπως βανίλια, σοκολάτα ή κανέλα, έχεις και λιγότερες πιθανότητες να υποκύψεις σε γλυκούς πειρασμούς, αφού αυτές οι μυρωδιές μάλλον θα καλύψουν την ανάγκη σου για επιδόρπιο.

Αυτό είναι το κόλπο για γρήγορο αδυνάτισμα!

Και όμως το Ιnstagram βοηθάει
Πολλές φορές τρώμε μεγάλα και ανθυγιεινά γεύματα όταν είμαστε μόνοι ή τουλάχιστον δε μας βλέπουν οι γνωστοί και οι φίλοι μας. Για να μην πέσεις σε ατοπήματα σκεπτόμενος ότι δε θα το μάθει κανείς, φρόντισε να τραβάς πάντα μια φωτογραφία του πιάτου σου πριν και να την ανεβάζεις στα social media. Έτσι και πολύ δημοφιλής θα γίνεις και υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να κάνεις πιο υγιεινές επιλογές.

Πέσε και κοιμήσου!
Σύμφωνα με μελέτες η έλλειψη ύπνου μας παχαίνει επειδή επιβραδύνει το μεταβολισμό. Επιπλέον όποιος κοιμάται λιγότερο απ’ όσο πρέπει, είναι πιο επιρρεπής στο να καταναλώσει περισσότερες θερμίδες μέσα στη μέρα, καταφεύγοντας μάλιστα σε ανθυγιεινά σνακ και γλυκά. Το μυστικό είναι να κοιμάσαι τουλάχιστον 7 ώρες τη μέρα.

10 αλλαγές που πρέπει να κάνεις για να αποκτήσεις φέτος το σώμα που ονειρεύεσαι!

Πώς θα αυξήσετε τον μεταβολισμό σας αν είστε κοντά στα 40!

Για να είμαι ειλικρινής είμαι σε φάση που προσπαθώ να εφαρμόσω και τα 5 τρικ! Βλέπετε το καλοκαίρι είναι μια ανάσα, και εγώ έχω σκοπό να βγω στην παραλία και να μην κρύβομαι!!!Για  να δούμε… Μέχρι την επόμενη φορά σας γλυκοφιλώ!

5 τρικ για να πεις όχι στο τσιμπολόγημα



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.