10 αλλαγές που πρέπει να κάνεις για να αποκτήσεις φέτος το σώμα που ονειρεύεσαι!

166

10 αλλαγές που πρέπει να κάνεις για να αποκτήσεις φέτος το σώμα που ονειρεύεσαι!

Το 2019 έφτασε! Το ξεκίνημα της νέας χρονιάς είναι μια ωραία αφορμή για νέα ξεκινήματα και αποφάσεις. Μια από αυτές τις αλλαγές είναι και αυτές που αφορούν στη διατροφή σου. Ήρθε η στιγμή να κάνεις αλλαγές φέτος στην εμφάνιση σου, να χάσεις κιλά και να αποκτήσεις μια πιο υγιεινή καθημερινότητα που θα σου χαρίσει ευεξία και υγεία! Μπορείς να το πετύχεις αν βάλεις στη λίστα των αλλαγών τα παρακάτω! Προσπάθησε να κάνεις τις 10 αλλαγές στην καθημερινότητά σου ώστε να αποκτήσεις το σώμα που ονειρεύεσαι…

♥ Χάρισε μας ένα like 

#1. Μην παραλείπεις ποτέ το πρωινό σου 

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα μέσα στη μέρα σου. Ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και σου δίνει ενέργεια για να ξεκινήσεις σωστά τη μέρα σου. Ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνη, δημητριακά ολικής άλεσης, φρέσκα φρούτα και καλά λιπαρά είναι η καλύτερη επιλογή που θα μπορούσες να κάνεις.

#2. Πιες πολύ νερό 

Πρέπει να πίνεις πολύ νερό κάθε μέρα. Το νερό μπορεί να κάνει θαύματα, αυξάνει την ενεργητικότητα και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό μας.  Κάνε πιο εύκολη την κατανάλωσή του δίνοντάς του γεύση με το να προσθέσεις διάφορα συστατικά, όπως λεμόνι, αγγούρι ή τζίντζερ.

#3. Μείωσε τις μερίδες σου 

Όλοι ξέρουμε πως είναι πολύ σημαντικό να τρώμε τη σωστή ποσότητα φαγητού. Ακόμα και αν καταναλώσεις ένα υγιεινό γεύμα, αν το παρακάνεις με την ποσότητα, δεν θα καταφέρεις να αποκτήσεις ή να διατηρήσεις τη σωστή φόρμα. Φρόντισε λοιπόν να μην τρως πολύ, αλλά ούτε και λίγο. Διατήρησε τη μερίδα σου στο μέγεθος που πρέπει.



#4. Mαγείρεψε στο σπίτι

Μαγειρεύοντας και έχοντας έτοιμο, σπιτικό φαγητό στο σπίτι σου, μειώνεις τις πιθανότητες να παραγγείλεις φαγητό απέξω. Έτσι θα καταφέρεις να βγάλεις από την καθημερινότητά σου το junk food και τα πολύ επεξεργασμένα τρόφιμα.

#5. Αύξησε τις φυτικές ίνες 

Μπορείς να το πετύχεις εύκολα βάζοντας στην καθημερινότητά σου τα προϊόντα ολικής άλεσης. Αντικατέστησε το λευκό αλεύρι και τα προϊόντα του λοιπόν με αντίστοιχα ολικής άλεσης.

#6. Μείωσε την κατανάλωση κρέατος 

Ο ερχομός της νέας χρονιάς είναι μια καλή ευκαιρία για να κάνεις νέες αρχές και να βελτιώσεις τη διατροφή σου. Είναι ευκαιρία να μειώσεις την κατανάλωση κρέατος.

#7. Φάε περισσότερα λαχανικά 

Καταναλώνεις 5 μερίδες λαχανικών και φρούτων τη μέρα, που είναι και η συνιστώμενη ποσότητα; Ήρθε η ώρα να το κάνεις!

#8. Αύξησε την κατανάλωση ψαριού

Το ψάρι είναι πλούσιο σε Ωμέγα 3 λιπαρά και σε βοηθά στην εγκεφαλική σου λειτουργία. Παράλληλα, είναι νόστιμο και ελαφρύ. Οι λόγοι είναι αρκετοί για να το εντάξεις πλέον στο πρόγραμμά σου με μεγαλύτερη συχνότητα.

#9. Αύξησε την πρόσληψη Ωμέγα – 3 λιπαρών 

Τα ωμέγα-3 λιπαρά συμβάλλουν στη διατήρηση της σταθερής πίεσης του αίματος και βελτιώνουν τη διάθεσή μας. Καλές πηγές είναι τα λιπαρά ψάρια (σολομός, σαρδέλες και σκουμπρί), τα καρύδια και οι σπόροι λιναριού.

#10. Μείωσε την πρόσληψη ζάχαρης στο ελάχιστο 

Μείωσε την κατανάλωση ζάχαρης είτε μέσω των γλυκών και του καφέ είτε μέσω διάφορων έτοιμων σνακ που περιέχουν ποσότητες ζάχαρης. Τσέκαρε τις ετικέτες κάθε τροφίμου προτού τα αγοράσεις και βεβαιώσου πως δεν περιέχουν ζάχαρη.

Τη νέα χρονιά, τόλμησε να κάνεις αλλαγές και να αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου!

10 αλλαγές που πρέπει να κάνεις για να αποκτήσεις φέτος το σώμα που ονειρεύεσαι!



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.