10 σούπερ χορταστικά σνακ με λιγότερες από 100 θερμίδες

142




10 σούπερ χορταστικά σνακ με λιγότερες από 100 θερμίδες

Θέλεις ένα γευστικό σνακ και έχεις βαρεθεί τις μπάρες και τα φρούτα; Σου έχουμε κάποιες έξυπνες προτάσεις για χορταστικά σνακ με ελάχιστες θερμίδες (λιγότερες από 100 θερμίδες).

Μπορείς να αντικαταστήσεις καθημερινά 1-2 γεύματα ή σνακ που σου δίνουν περίπου 600 συνολικά θερμίδες με 2 σνακ ή μικρογεύματα που περιέχουν συνολικά λιγότερες από 200 θερμίδες και να δεις θεαματική διαφορά στην εμφάνισή σου!

Ακολουθήστε μας στο Instagram και πάρτε μέρος καθημερινά σε διαγωνισμούς!

♥ Χάρισε μας ένα like 

#1. Ποπ κορν

Όταν θέλεις ένα χορταστικό σνακ με λίγες θερμίδες το ποπ κορν είναι ό,τι πρέπει. Αν έχετε μηχάνημα ζεστού αέρα, ένα φλιτζάνι ποπ κορν έχει μόνο 33 θερμίδες. Το κλασικό ποπ κορν φτιαγμένο σε κατσαρόλα με λίγο λάδι έχει μόλις 55 θερμίδες ανά φλιτζάνι και 3γρ. λιπαρά. Επιπλέον, όπως λένε οι διατροφολόγοι, χρειάζεται να το μασήσει κανείς, οπότε προκαλεί γευστική ικανοποίηση, ενώ είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες.

#2. Τορτίγια με τυρί

Τόσο λαχταριστό και με τόσο λίγες θερμίδες! Επίλεξε τορτίγια από καλαμπόκι ή αλεύρι ολικής άλεσης και πρόσθεσε μια φέτα τσένταρ με λίγα λιπαρά. Ζέστανέ το στην τοστιέρα ή στο φούρνο μικροκυμάτων.

#3. Τρία κράκερς με τυρί

Τα κλασικά αγαπημένα κράκερς ολικής άλεσης είναι μια πολύ καλή επιλογή για σνακ γιατί χορταίνουν χωρίς να σε βαραίνουν. Πρόσθεσε μια φέτα τυρί με λίγα λιπαρά που θα σου δώσει πρωτεΐνη και ασβέστιο. Το σνακ αυτό έχει λιγότερες από 100 θερμίδες (98 για την ακρίβεια).

#4. Δεκατέσσερα αμύγδαλα

Από τα πιο “πρακτικά” σνακ γιατί μπορείς να τα έχεις μαζί σου και να ικανοποιήσεις την πείνα σου ακόμα κι αν σε πιάσει ενώ είσαι στο δρόμο ή στο μετρό. Δεκατέσσερα αμύγδαλα έχουν αρκετές φυτικές ίνες και πρωτεΐνη για να σε χορτάσουν μέχρι το επόμενο γεύμα και θα σε επιβαρύνουν με λιγότερες από 100 θερμίδες!

#5. Ψητό μήλο

Εάν δεν μπορείς να φανταστείς τη ζωή σου χωρίς γλυκό, δοκίμασε να απολαύσεις το φρούτο σου με αυτόν τον τρόπο. Απλά ψήνεις το μήλο σε ένα ταψάκι και προσθέτεις κανέλα. Μόλις ετοίμασες ένα πολύ νόστιμο σνακ, πλούσιο σε βιταμίνες και φυτικές ίνες και με μόλις 95 θερμίδες.

#6. Smoothie με φράουλες 

Βάλε στο μπλέντερ 1/3 του φλιτζανιού γιαούρτι με λίγα λιπαρά και 2/3 του φλιτζανιού κατεψυγμένες φράουλες, μαζί με μια χούφτα παγάκια. Απλά χτυπάς και απολαμβάνεις ένα πολύ δροσερό και αναζωογονητικό σνακ. Έχει μόνο 93 θερμίδες και επειδή είναι παγωμένο αναγκαστικά θα το πιεις σιγά σιγά κι έτσι θα σε χορτάσει περισσότερο.

#7. Καρότο με χούμους

Εσύ που θέλεις κάτι τραγανιστό, κόψε 2-3 καρότα σε μπαστουνάκια και απόλαυσέ τα βουτώντας τα σε 2 κουταλιές της σούπας χούμους. Θα σου προσφέρουν βιταμίνη Α, βήτα-καροτίνη και πρωτεΐνη και μόλις 90 θερμίδες.

 

#8. 1 φέτα ψωμί τοστ και 1 φέτα γαλοπούλα light:

Για πολύ γρήγορο σνακ στο σπίτι προτιμήστε μία φέτα κανονικού ψωμιού τοστ ή μία φέτα κανονικού ψωμιού ολικής άλεσης με μία φέτα τοστ γαλοπούλα βραστή light. Θα σας χορτάσει προσωρινά, χαρίζοντας στον οργανισμό φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, ενώ «κοστίζει» λιγότερες από 100 θερμίδες.

#9. Γιαούρτι με μέλι

Μόλις μισό φλιτζάνι γιαούρτι έχει 12 γραμμάρια πρωτεΐνης, που σε βοηθάει να μην πεινάσεις μέχρι το επόμενο γεύμα. Πρόσθεσε κι ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι και θα πάρεις συνολικά 84 θερμίδες και πολλή γεύση!

#10. φλιτζάνια μαρούλι και μία κονσέρβα τόνου στο νερό 56γρ.:

Προτιμήστε το νωρίς το μεσημέρι, πριν την ώρα του κυρίως γεύματος, και χαρίστε στον οργανισμό σας φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και ω-3 λιπαρά οξέα. Επιπλέον, είναι μία γευστική πρόταση με ελάχιστα λιπαρά και σχεδόν καθόλου χοληστερόλη.

10 σούπερ χορταστικά σνακ με λιγότερες από 100 θερμίδες



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.