Πώς θα αποκτήσουμε τέλειο σώμα μέχρι τα Χριστούγεννα χωρίς δίαιτα!

590



Πώς θα αποκτήσουμε τέλειο σώμα μέχρι τα Χριστούγεννα χωρίς δίαιτα!

Ένα μήνα πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων και ένα θέμα που μας απασχολεί είναι πώς θα καταφέρουμε να χωρέσουμε στο φόρεμα των ονείρων μας! Και επειδή των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν μαγειρεύουν, μπορούμε αυτά τα Χριστούγεννα να τα καταφέρουμε ν΄αποκτήσουμε τέλειο σώμα και μάλιστα χωρίς δίαιτα. Αρκεί να το βάλουμε ως στόχο, ν΄αλλάξουμε κάποιες συνήθειές μας, να έχουμε υπομονή και πείσμα.

Παρακάτω έχουμε 11 tips που θα μας βοηθήσουν ν΄αποκτήσουμε το σώμα που θέλουμε να έχουμε στις γιορτές, φορώντας το τέλειο φόρεμά μας…

Ακολουθήστε μας στο Instagram και πάρτε μέρος καθημερινά σε διαγωνισμούς!

♥ Χάρισε μας ένα like 

1. Ξεκινήστε την πρώτη μέρα ανεβαίνοντας στη ζυγαριά σας αλλά και μετρώντας με μεζούρα την περιφέρειά σας, τη μέση και το στήθος σας. Μην ξεχάσετε να μετρήσετε και το σημείο πάνω από το γόνατο όπου αποθηκεύεται λίπος. Σημειώστε τις μετρήσεις σας, για να μπορέσετε να ελέγχετε την απώλεια πόντων.

2. Βάλτε στη ζωή σας το πράσινο τσάι που «καίει» το λίπος στην κοιλιά και εντάξτε στη διατροφή σας τροφές που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό. (πράσινο τσάι, δημητριακά, βρώμη, σολομός)

3. Να θυμάστε πως το πρωί πρέπει να καταναλώνετε υδατάνθρακες και το βράδυ πρωτεϊνες. Ποτέ το αντίστροφο. Έτσι ενεργοποιείτε τον μεταβολισμό σας και καίτε λίπος.

4. Γυμναστείτε. Φυσικά θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα αν γυμνάζεστε 4 ακόμη και 5 φορές την εβδομάδα. Αν όμως δεν μπορείτε, μην αφήσετε μια εβδομάδα χωρίς ν΄ασκηθείτε γιατί για να χάσετε βάρος και μάλιστα χωρίς συγκεκριμένη δίαιτα από διατροφολόγο, πρέπει να κάνετε καύσεις.

5. Ιδανική γυμναστική είναι και το περπάτημα, οπότε καλό είναι να το εντάξετε στις καθημερινές σας συνήθειες.

6. Όσο γυμνάζεστε πίνετε νερό κάθε 15 λεπτά. Έτσι δεν αφυδατώνεται ο οργανισμός.

7. Ποτέ μην τρώτε αλμυρά πριν κοιμηθείτε, κάνουν κατακράτηση υγρών.

8. Κοιμηθείτε σε θερμοκρασία δωματίου που δεν θα ξεπερνά τους 18 βαθμούς, αν θέλετε να κάψετε θερμίδες και στον ύπνο.

9. Βγάλτε κάθε εβδομάδα από μια «κακή» διατροφική συνήθεια που έχετε και αντικαταστήστε την με μια «καλή». Για παράδειγμα ξεκινήστε με τη ζάχαρη, αντικαταστήστε την με μαύρη ή με στέβια. Συνεχίστε με το αλάτι, το λευκό ψωμί ή τα λευκά μακαρόνια.

10. Αντισταθείτε στον πειρασμό να πηγαίνετε τις νύχτες στην κουζίνα και να τσιμπολογάτε. Προσπαθήστε να μην τρώτε τίποτα από τις 8 το βράδυ εως τις 8 το πρωί.

11. Ορίστε μία μέρα την εβδομάδα ως ημέρα αποτοξίνωσης (προτιμήστε τη Δευτέρα και ποτέ Σαββατοκύριακο) και φάτε μόνο φρούτα και λαχανικά.

Θυμηθείτε πως αν είστε καλεσμένη αυτές τις μέρες, θα πρέπει να συγκρατηθείτε δοκιμάζοντας λίγο από το γλυκό, πίνοντας μόνο λευκό κρασί (κι όχι coctails), γεμίζοντας το πιάτο σας με άφθονη σαλάτα. Το επόμενο πρωί ξεκινήστε τη μέρα σας πηγαίνοντας στο γυμναστήριο ή κάνοντας γρήγορο περπάτημα για τουλάχιστον μισή ώρα! 

Κάντε αυτά τα έξυπνα τρικ και θα μας θυμηθείτε!

Πώς θα αποκτήσουμε τέλειο σώμα μέχρι τα Χριστούγεννα χωρίς δίαιτα!



ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.