Πώς θα χάσετε κιλά χωρίς να κάνετε δίαιτα!

1176




Πώς θα χάσετε κιλά χωρίς να κάνετε δίαιτα!

Σε λίγες μέρες ξεκινά η άνοιξη και ως γνωστό κάθε τέτοια εποχή, μας πιάνει όλους μια μανία με την δίαιτα! Προσωπικά και μόνο που σκέφτομαι τη λέξη «δίαιτα» δεν ξέρω τι γίνεται και παχαίνω! Αυτομάτως! Είναι απλό! Δεν θέλω να κάνω δίαιτα! Επειδή μπορεί και εσείς να είστε σαν εμένα και να μην έχετε διάθεση για μια αυστηρή δίαιτα, φερθείτε… έξυπνα και προσπαθήσετε να χάσετε κιλά κάνοντας λίγες αλλαγές στις καθημερινές σας συνήθειες. Γιατί όπως είναι γνωστό δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο!

♥ Χάρισε μας ένα like 

1. Μην παραλείπετε κανένα γεύμα!

Ένα από τα σημαντικότερα λάθη που κάνουμε όλοι στη διατροφή μας είναι ότι φεύγουμε βιαστικά κάθε πρωί απ’ το σπίτι, πίνοντας μόνο μια κούπα καφέ. Φροντίστε ν’ αλλάξετε αυτή την κακιά συνήθεια και να βρείτε έστω και πέντε λεπτά για να φάτε ένα σωστό πρωινό, που θα ξυπνήσει το μεταβολισμό σας και θα σας δώσει την απαραίτητη ενέργεια που χρειάζεστε για την υπόλοιπη μέρα.

Εκτός, όμως, απ’ το πρωινό, προσπαθήστε να μην παραλείπετε κανένα γεύμα γιατί είναι σχεδόν σίγουρο ότι κατά τη διάρκεια της ημέρας, θα υποκύψετε πολύ πιο εύκολα σε ανθυγιεινούς διατροφικούς πειρασμούς αν πεινάτε! Παραλείποντας τα ενδιάμεσα γεύματα το πιο πιθανό είναι να καταλήξετε να τρώτε και τα τρία γεύματα μαζί, στο βραδινό σας.

Πιστέψτε με το έκανα για χρόνια με ολέθριες συνέπειες!

Πάρτε μέρος στο νέο μεγάλο μας διαγωνισμό εδώ!

2. Πίνετε νερό… πολύ νερό!

Ένα λάθος που κάνουμε και μας στοιχίζει σε περιττά κιλά είναι ότι δεν ενυδατώνουμε επαρκώς τον οργανισμό μας. Οι ειδικοί συνιστούν ότι οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα είναι απαραίτητα για να αναπληρώνει το σώμα μας τα υγρά που χάνει κατά τη διάρκειά της. Το νερό βοηθά στην αποτοξίνωση και τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού, αποβάλλοντας τις τοξίνες που μας προσθέτουν κιλά.

Ένα κόλπο για να «ελέγχετε» την ποσότητα του νερού που πίνετε είναι να έχετε στο σπίτι ή τη δουλειά ένα πλαστικό μπουκαλάκι με νερό, απ’ το οποίο θα πίνετε μόνο εσείς. Έχετε υπόψη σας ότι αυτά τα 8 ποτήρια νερό, αντιστοιχούν περίπου σε 3 λίτρα νερού!

Ένα ακόμη κόλπο που κάνω είναι να πίνω νερό όποτε πεινάω! Κάποιες φορές με βοηθάει να ξεχάσω το φαγητό!

3. Μην πίνετε… περιττές θερμίδες

Αν αναρωτιέστε γιατί έχετε πάρει κιλά ενώ νομίζετε ότι προσέχετε τη διατροφή σας, σκεφτείτε μήπως οι περιττές θερμίδες κρύβονται στα ροφήματα που πίνετε. Η ζάχαρη στον καφέ, τα αναψυκτικά, το αλκοόλ και τα «ενεργειακά» ποτά, σας φορτώνουν με κιλά πολύ πιο εύκολα απ’ ότι φαντάζεστε.

Περιορίστε τα ή προτιμήστε την υγιεινή εκδοχή τους. Μειώστε, για παράδειγμα, τη ζάχαρη στον καφέ, και από τ’ αλκοολούχα ποτά προτιμήστε το κρασί που είναι από τα λιγότερο «αθώα».

4. Μην τρώτε μηχανικά

Κλείστε την τηλεόραση και τον υπολογιστή και καθίστε στο τραπέζι ν’ απολαύσετε το γεύμα σας. Έτσι, θα παραμείνετε συγκεντρωμένοι στη μερίδα σας και δεν θα σας αποσπούν την προσοχή εικόνες και ήχοι, που θα σας κάνουν να τρώτε μηχανικά και ίσως να… ξαναγεμίσετε το πιάτο σας χωρίς να πεινάτε.

Μετά από κάθε μπουκιά δοκιμάστε ν’ αφήνετε το πιρούνι στο πιάτο. Με τον τρόπο αυτό, θα τρώτε πιο αργά και θα καταλάβετε πότε όντως αισθάνεστε χορτασμένοι.

Φτιάξτε πολύχρωμα, πλούσια πιάτα σε λαχανικά! Κάποιες φορές πρέπει πρώτα να χορτάσουμε το μάτι μας! Εμένα πάντως είναι κάτι που με βοηθάει!

5. Αυξήστε τις ώρες ύπνου και χάστε κιλά

Πώς γίνεται αυτό; Όσο κοιμάστε, το σώμα παράγει συγκεκριμένες ορμόνες που συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού. Αντίθετα, η έλλειψη ύπνου προκαλεί αυξημένη έκκριση της γρελίνης, η οποία αυξάνει το αίσθημα της πείνας.

Γι’ αυτό, την επόμενη φορά που θα το ξενυχτήσετε, καλύτερα να το σκεφθείτε διπλά!

6.  Εφαρμόστε τη φράση «Το πρωί φάε σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν πρίγκιπας και το βράδυ σαν φτωχός»

Όλο το νόημα της σωστής διατροφής σε μια μόνο φράση ειπωμένη απ’ το σοφό λαό. Ξεκινήστε τη μέρα σας μ’ ένα πλούσιο πρωινό, συνεχίστε μ’ ένα χορταστικό γεύμα και το βράδυ φάτε ελαφριά! Δεν χρειάζεται να πούμε τίποτε άλλο. Καλό είναι το βραδινό γεύμα να μην το τρώτε μετά τις 8 το βράδυ.

Τελευταία έχω εφαρμόσει να τρώω το βραδινό μου μαζί με τα παιδιά μου, γύρω στις 7.30 με 8.00! Είναι σωτήριο! Θα μου πείτε τι κάνεις μέχρι τις 11 που θα κοιμηθείς; Θα φάω ενδιάμεσα, ένα φρούτο ή μια χούφτα ξηρούς καρπούς!

7. Περπατήστε

Το περπάτημα μπορεί να είναι η πιο ήπια μορφή άσκησης, όμως για κάποιον που δεν γυμνάζεται, είναι η ιδανική λύση για την απώλεια κιλών. Προσπαθήστε να περπατάτε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα για δεκαπέντε με είκοσι λεπτά, αυξάνοντας σταδιακά τη συχνότητα και τη διάρκεια. Σύντομα θα δείτε αποτελέσματα που δεν θα πιστεύετε!



8. Αποφύγετε το αλάτι και τις παχυντικές σος

Γνωρίζετε πώς η αυξημένη πρόσληψη αλατιού προκαλεί κατακράτηση υγρών και αυτή με τη σειρά συμβάλλει στην αύξηση του βάρους. Περιορίστε το αλάτι και αποφύγετε όσες τροφές το περιέχουν. Η μαγιονέζα, η κέτσαπ και κάθε είδους σος ανήκουν σ’ αυτήν την κατηγορία.

Εναλλακτικά, αντικαταστήστε τις με άλλες, πιο υγιεινές επιλογές, όπως το βαλσάμικο ξύδι, το λεμόνι και το στραγγιστό γιαούρτι, που με λίγα μπαχαρικά, είναι η ιδανική σος για το κρέας!

Με την άνοιξη να μας χτυπάει την πόρτα εγώ όχι μόνο έχω υιοθετήσει αυτά τα έξυπνα tips, αλλά προχώρησα και ένα βήμα παραπέρα! Επισκέφτηκα κάποιον ειδικό διατροφολόγο, που μαζί του έχω φτιάξει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα ισορροπημένης διατροφής, που θα με βοηθήσει να χάσω τα περιττά κιλά!

Ξεκίνησα μια ήπια μορφή γυμναστικής, στην προσπάθεια μου να ξυπνήσω τον μεταβολισμό μου και γενικά προσπαθώ να υιοθετήσω ένα πιο υγιεινό πρόγραμμα ζωής και διατροφής! Αλλά για όλες αυτές τις αλλαγές της ζωής μου θα σας μιλήσω σύντομα σε άλλο άρθρο!

Μέχρι τότε,

Σας φιλώ!

Πώς θα χάσετε κιλά χωρίς να κάνετε δίαιτα!


ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.